Період оскарження умов закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 140 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 700,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ліцей №1 м. Немирова ім. М.Д. Леонтовича Немирівської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 13310311 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сергієнко Людмила Василівна |
| Телефон: | +380961754686 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22800, Україна, Вінницька область,Немирів, провулок Некрасова, будинок 2 |
0 |
На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: В пп. 11 п.4 «Інша інформація, встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ-юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців) ДОДАТКУ 1 до тендерної документації вимагалось наступне: «Копія чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку: - на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; - на систему керування безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT));». Учасник надав копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, але не надав копію сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)) у складі тендерної пропозиції. Тому для усунення виявлених невідповідностей в документах Учасник повинен надати копію сертифікату на систему керування безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)) у складі тендерної пропозиції, що вимагався пп. 11 п. 4 ДОДАТКУ 1 до тендерної документації, через електронну систему закупівель згідно вимог Закону та Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.