Період оскарження умов закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 112 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 560,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Заліщицької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44014833 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Романко Наталія Ярославівна |
| Телефон: | +380961973012 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48601, Україна, Тернопільська область,місто Заліщики, вулиця Степана Бандери, 40 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП ДРОЗД ІВАН ПАВЛОВИЧ виявлено наступні невідповідності: Відповідно до п.5.1 Розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати (Не менше 1 копії договору у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним вважається договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ЄЗС ДК 021:2015. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав відповідні копії, в яких сторінки стосуються різних договорів, внаслідок чого договір у повному обсязі, який відповідає предмету закупівлі не надано. Відповідно до п.43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, які учасник може виправити протягом 24 годин шляхом оприлюднення в електронній системі уточнених або нових документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.