Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 38 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 192,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
| Телефон: | 0953669626 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
4 |
1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» п. 2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник подає у складі тендерної пропозиції медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водіїв. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: медичні довідки (дійсні на момент розкриття тендерних пропозицій) щодо придатності до керування автотранспортним засобом, та водійське посвідчення водіїв.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.