Період оскарження умов закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-10-2023, 01:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 23 040,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 230,40 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад "Дошкільний навчальний заклад № 26 Вінницької міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 26243266 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія Варич |
| Телефон: | +380432611942 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21022, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, вул. Київська, 144 |
0 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідки, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: модель та марка спеціалізованих автотранспортних засобів, а саме у кількості не менше двох одиниць, якими буде постачатися товар, що є предметом закупівлі; назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.); та іншого обладнання (в т.ч. вимірювального), яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору; стан (нові, справні тощо); власні, орендуються (у кого), використовуються за договором транспортного експедирування; 2) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії свідоцтв про державну реєстрацію спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданим договором; 4) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії протоколу дозиметричного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного контролю; 5) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (складений не раніше 2023 року); 6) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження відповідності автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства; 7) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано довідки, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації, а саме не менше двох водіїв та двох експедиторів, які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, складеної відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 8) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано підтвердження інформації зазначеної в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації шляхом надання у складі пропозиції наступних документів: трудові книжки; або накази про призначення на посаду; або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання Договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, а саме не менше ніж двома водіями та двома експедиторами; 9) Учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, обов’язкового профілактичного медичного огляду. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) згідно пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: модель та марка спеціалізованих автотранспортних засобів (у кількості не менше двох одиниць), якими буде постачатися товар, що є предметом закупівлі; назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.); та іншого обладнання (в т.ч. вимірювального), яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору; стан (нові, справні тощо); власні, орендуються (у кого), використовуються за договором транспортного експедирування. Якщо автотранспортні засоби, обладнання, машини, механізми, устаткування учасник використовує згідно договору оренди, транспортного експедирування, додатково у складі пропозиції подаються завірені згідно чинного законодавства копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами; 2) згідно пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації: копії свідоцтв про державну реєстрацію спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) згідно пункту 1.4. Додатку 1 до тендерної документації: копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами; 4) згідно пункту 1.6. Додатку 1 до тендерної документації: копія протоколу дозиметричного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного контролю; 5) згідно пункту 1.9. Додатку 1 до тендерної документації: сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (складений не раніше 2023 року); 6) згідно пункту 1.10. Додатку 1 до тендерної документації: документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства; 7) згідно пункту 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: довідка, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, згідно встановленої форми. Інформація, зазначена у довідці, має бути підтверджена учасником шляхом надання у складі пропозиції наступних документів: трудові книжки; або накази про призначення на посаду; або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання Договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками; 8) згідно пункту 2.2. Додатку 1 до тендерної документації: копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 даного Додатку, обов’язкового профілактичного медичного огляду. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) завантажити через електронну систему закупівель довідку, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів необхідних для виконання замовлення у вигляді таблиці, в якій зазначається: модель та марка спеціалізованих автотранспортних засобів (у кількості не менше двох одиниць), якими буде постачатися товар, що є предметом закупівлі; назва машини, механізму, устаткування; кількість (шт.); та іншого обладнання (в т.ч. вимірювального), яке необхідне та буде задіяне у процесі виконання договору; стан (нові, справні тощо); власні, орендуються (у кого), використовуються за договором транспортного експедирування. Якщо автотранспортні засоби, обладнання, машини, механізми, устаткування учасник використовує згідно договору оренди, транспортного експедирування, додатково у складі пропозиції подаються завірені згідно чинного законодавства копії таких договорів, оформлені відповідно до вимог чинного законодавства з додатками та актами; 2) завантажити через електронну систему закупівель копії свідоцтв про державну реєстрацію спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) завантажити через електронну систему закупівель копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданим договором; 4) завантажити через електронну систему закупівель копію протоколу дозиметричного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного контролю; 5) завантажити через електронну систему закупівель сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (учасника) який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі, складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (складений не раніше 2023 року); 6) завантажити через електронну систему закупівель документальне підтвердження відповідності автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства; 7) завантажити через електронну систему закупівель довідку, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, складену відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 8) завантажити через електронну систему закупівель трудові книжки; або накази про призначення на посаду; або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником протягом усього терміну виконання Договору про закупівлю; або інші документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, інформація про яких зазначена у довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 9) завантажити через електронну систему закупівель копії особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі та вказані в довідці, складеній відповідно до вимог пп. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, обов’язкового профілактичного медичного огляду.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.