Період оскарження умов закупівлі - по 26-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 26-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 388 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 880,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина 9971 |
ЄДРПОУ: | 14321661 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бобир Юрій |
Телефон: | 380994698503 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна |
0 |
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі своєї тендерної пропозиції Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було надано : - копію договору №298-22 від 02.12.2022 року, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору на постачання товарів, що відповідають предмету закупівлі (предмет договору: оселедець солений з головою ДСТУ (8095:2015). На підтвердження інформації про повне виконання договору №298-22 від 02.12.2022 року, Учасник в складі тендерної пропозиції надав видаткову накладну №1699 від 05 грудня 2022 року, яка містить інформацію: договір щодо закупівлі товару №276-22 від 06.10.2022 року, та товар: Оселедець маринований 1кг/4,5 кг. Таким чином Учасник не надав документів що підтверджують повне виконання попередньо укладеного договору на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Тендерною документацією (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей) Замовник встановлює такі кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям: На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно статті 16 Закону: Учасники повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: - для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КРАМАР ЛТД" необхідно надати: оригінал/копія попередньо укладеного договору (не менше одного) з усіма додатками на постачання аналогічних товарів, що відповідають предмету закупівлі (в разі укладання подібних договорів) та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні, та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель), шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.