Період оскарження умов закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-10-2023, 00:00
Місцезнаходження: Україна, Львівська область, село Созань, 82081, вул. Зелена,77; Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 50 640,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 253,20 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КЗ ЛОР "Созанський психоневрологічний інтернат" |
| ЄДРПОУ: | 03188949 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бучковський Андрій Романович |
| Телефон: | +380979291232 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 82081, Україна, Львівська область,село Созань, вул. Зелена,77 |
1 |
Шановний Учасник. Розглянувши Вашу тендерну пропозицію, було встановлено певні невідповідності, а саме: Згідно Додатку №2 до тендерної документації (Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей надати наступні документи: «Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику процедури закупівлі не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі»; в складі тендерної документації не надано інші документи, а саме: 1. Статут або Положення (діюча редакція) (для юридичних осіб). 2. Виписка з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців 3. Відомість ЄДРПОУ (для юридичних осіб). 4. Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для учасників - платників ПДВ) або копія витягу з реєстру платників єдиного податку. 7. Лист – згода учасника в довільній формі на виконання умов договору з додатком Проекту договору на закупівлі. 9. Оригінал або копії сертифікатів на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів, видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я учасника, та дійсні на момент подання пропозиції: - ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT. ISO 9001:2015, IDT); - ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT); - ДСТУISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). 10. Копія документу, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва, зберігання, реалізації, транспортування харчових продуктів. 11. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, визначених у технічних вимогах (технічній специфікації), із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування відповідним майном, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність спеціалізованого транспорту для поставки товару з вказанням марки, моделі авто. 12. Документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки з графіком, довідку (акт, інший документ) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством щодекадно протягом останніх 6-и місяців, що передують даті подання пропозиції 13. Надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення з відповідними документами, а саме акт/довідку про проведення дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані протягом останніх 6-х календарних місяців з періодичністю щомісяця,що передують даті подання пропозиції. В разі орендованих потужностей, Учасник в складі тендерної пропозиції надає право установчі документи користування даними потужностями. 14. Надати інформацію про змиви автотранспортних засобів в кількості до поданих автотранспортних засобів (протокол та/або експертний висновок має містити інформацію про результати щодо відсутності бактерії групи кишкової палички (БГКП) та патогенні мікроорганізми, в. т. ч. сальмонели). 15.Оригінали або копії довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів водія та експедитора відповідно до поданих автотранспортних засобів (не менше 2 (двох)). 16. Сертифікат виданий працівникам щодо гігієнічних вимог згідно принципів HACCP на підприємстві (водій, експедитор). 17. Договір з акредитованою лабораторією на дослідження харчових продуктів, що дійсний на весь період поставки продукції. 18. На підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати акт обстеження потужності Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти затверджений Наказом Міністерства економіки України від 21 січня 2022. 19. Учасником надається акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP виданого поточного року. Просимо сунути дані невідповідності шляхом завантаження документів, що передбачені Додатком №2 до тендерної документації (Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі») для підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.