Період оскарження умов закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 24-10-2023, 00:00
Закупівля Товару за даним Договором здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року. № 1178 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 138 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 380,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 02005036 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Руденко Олена Іванівна |
| Телефон: | 380674922937 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20300, Україна, Черкаська область,Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, БУДИНОК 50 |
4 |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у цьому абзаці, не надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Невідповідності виявлено щодо: 1. Додаток 1 до тендерної документації. П.2 Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників, як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей. 2. Додаток 2 до тендерної документації. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ 3. Додаток 2 до тендерної документації. Перелік інформації та інших документів, які вимагаються Замовником та мають бути надані учасником в складі тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2. Учасник гарантує зменшення ціни на товар у випадку відповідного зменшення ринкових цін шляхом надання гарантійного листа у довільній формі. Гарантійний лист Учасника, завірений підписом та печаткою (за наявності та у разі її використання) уповноваженої особи Учасника, подається у складі тендерної пропозиції. 3. Завірену Учасником, належним чином,копію експлуатаційного дозволу та/або витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку. 4. Сканований оригінал акту перевірки суб’єкта господарювання (Учасника, який здійснюватиме постачання товару, що є предметом закупівлі) складений територіальним органом Держпродспоживслужби за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий органом Держпродспоживслужби України. Для усунення виявлених невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель всі необхідні документи, оформлені належним чином у форматі pdf., згідно Вимог до оформлення документів ДСТУ 4163:2020, що вимагаються згідно тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.