Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Бориса Тена 84-а. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 25 900,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 130,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Житомирський заклад дошкільної освіти № 25 Житомирської міської ради |
ЄДРПОУ: | 06669661 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Щербакова Ольга Василівна |
Телефон: | +380412410060 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10012, Україна, Житомирська область,Житомир, вул.Бориса Тена 84-а |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ «Акріс Логістик»: 1) перелік виявлених невідповідностей – 1. Учасник ТОВ «Акріс Логістик» надає у складі своєї пропозиції довідку про інформацію, щодо досвіду виконання аналогічних договорів (файл 1. дов аналог дог. pdf»).У довідці надана не достовірна інформація, а саме інформація про дату укладення договору не відповідає аналогічному договору з додатками, який був поданий у складі тендерної пропозиції (файл 1. договір овруч освіта 1554 2021. pdf). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – додаток №1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: 1) Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір на постачання товару відповідно до предмету закупівлі: Сир кисломолочний 9% жирності (ДК 021:2015 – 15540000-5 - Сирні продукти) Сканкопію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі. Сканкопію (-ї) видаткових або податкових або товарно-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (у кількості від одної до трьох одиниць).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.