Період оскарження умов закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-10-2023, 00:00
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Кожна партія товарів поставляється в залежності від потреби замовника впродовж дії договору транспортом Постачальника та за його рахунок узгодженими партіями у триденний термін з моменту направлення заявки Замовником (заявка може подаватися усно, письмово, листом або за допомогою факсимільних засобів). Мова тендерної пропозиції – українська.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 42 850,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 214,25 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 05493846 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Соколовська Наталія Вікторівна |
Телефон: | 380997662705 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 25004, Україна, Кіровоградська область,Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14 |
1 |
Номер процедури закупівлі UA-2023-10-18-012760-a ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції завантажено довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за вих. № 23/10/23/41 від 23.10.2023р., в якій зазначена інформація по договору, укладеному за кодом за ДК 021:2015 15400000-2 - Олії та тваринні і рослинні жири, завантажений аналогічний Договір поставки № 2/09/2022 від 05.09.2022 року та відгук за вих. № 32 від 18.10.2023 року також за кодом ДК 021:2015 15400000-2 - Олії та тваринні і рослинні жири, що не відповідає вимогам, встановленим змовником в тендерній документації, а саме: «Аналогічним слід вважати договір згідно коду ДК 021: 2015 15420000-8: Рафіновані олії та жири». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 3 Частини І «Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону» Додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: - 3.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору). Аналогічним слід вважати договір згідно коду ДК 021: 2015 15420000-8: Рафіновані олії та жири - 3.2. Копії або скан-копії з оригіналу не менше 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договорів). - 3.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати (завантажити) через електронну систему закупівель: 3.1. Довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* (аналогічного) договорів (договору). Аналогічним слід вважати договір згідно коду ДК 021: 2015 15420000-8: Рафіновані олії та жири 3.2. Копії або скан-копії з оригіналу не менше 1-го аналогічного договору, згідно довідки про досвід виконання аналогічних (аналогічного) договорів (договорів). 3.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Уповноважена особа Наталія СОКОЛОВСЬКА
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.