Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 ( із змінами).
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 245 615,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державна установа "Національний інститут фтизіатрії і пульмонології ім. Ф.Г. Яновського Національної академії медичних наук України" |
ЄДРПОУ: | 02011964 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЛАМБЕРГ Оксана Володимирівна |
Телефон: | +380969421013 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, м. Київ,місто Київ, вулиця Миколи Амосова, 10 |
3 |
1. Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання «Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника. В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази». Вами у складі тендерної пропозиції було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.10.2023р. №422 в якій не вказано термін експлуатації складських приміщень та холодильних камер, а також відсутня інформація про стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати оновлену довідку в якій зазначено термін експлуатації і стан обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання «Документів, підтверджуючих наявність в Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування». В складі Вашої тендерної пропозиції відсутній даний документ. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати вказаний документ. 3. Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації вимагалося надання «скан-копії оригіналу договору на дезінфекцію автотранспорту на 2023 рік та акт (ти) виконаних робіт за вересень 2023 року.» На виконання даного пункту тендерної документації Вами у складі тендерної пропозиції було надано скан-копії наступних документів: - оригінал договору №19-Г-18 від 02 січня 2018 р. на дезінфекцію автомобіля із ТОВ «КАТАРОС ПЛЮС»; - оригінал додаткової угоди №1 від 03 грудня 2018 р. до договору №19-Г-18 від 02 січня 2018 р.; - оригінал додаткової угоди №2 від 02 січня 2019 р. до договору №19-Г-18 від 02 січня 2018 р. Згідно додаткової угоди №2 договір №19-Г-18 від 02 січня 2018 р. діє до 31.12.2019р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити дійсність наданого Вами договору впродовж 2023 року. 4. Вами у складі тендерної пропозиції було надано довідку №424 від 23.10.2023 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у якій зазначено комірник Громницька С.О., а у особистій медичній книжці вказано що вона займає посаду старшого комірника. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати довідку з виправленою інформацією. 5. Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання скан-копії оригіналів листів-відгуків з інформацією про належне виконання договорів зазначених у довідці про досвід виконання аналогічних договорів на постачання товару, у тому числі щодо якості та строків. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутній лист-відгук від Комунального некомерційного підприємства Київської обласної ради «Київської обласної психоневрологічної лікарні №2». Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати лист-відгук від вказаного підприємства. 6. Тендерною документацією (п.5 розділу ІІІ) вимагалося надання фінансової звітності законодавчо встановленої для учасників юридичних осіб за 2021р. та 2022р. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня фінансова звітність за 2022р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати фінансову звітність за 2022р. 7. Тендерною документацією (п.6 розділу ІІІ) вимагалося надання сертифікату на систему управління якістю. Вами у складі тендерної пропозиції було надано лист-пояснення від 23.10.2023 №423 щодо відсутності вказаного сертифікату. У тексті листа вказано, що копія наказу про розроблення та впровадження системи управління безпечністю та якістю харчових продуктів НАССР додається, але в складі тендерної пропозиції відсутня копія даного наказу. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати скан-копію вказаного наказу. 8. Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання «Довідки, складеної у довільній формі, яка містить відомості про підприємство: а) реквізити (адреса – юридична та фактична, електронна адреса, телефон для контактів); б) керівництво (посада, ім’я, по батькові, телефон для контактів); в) інформація про банківські реквізити (банківські реквізити повинні відповідати реквізитам вказаним у проекті договору).» Вами у складі тендерної пропозиції було надано відомості про учасника №418 від 23.10.2023р. в яких вказана адреса учасника, а не конкретно юридична і фактична адреси та відсутня інформація про контактний номер телефону керівника. Також у відомостях про учасника вказана особа, яка уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції – директор, хоча підписувала документи тендерної пропозиції керуюча магазином. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати відомості про учасника з виправленою інформацією. 9. Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання заповненого проекту договору. Вами у складі тендерної пропозиції надано проект договору в якому незаповнений пункт 11.3. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати повністю заповнений проект договору. 10. Тендерною документацією (п.3 розділу V) вимагалося надання «Документу, який підтверджує відносини з постачальником/виробником на продукцію, яка є предметом закупівлі (дилерська угода та/або дистриб’юторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсного впродовж 2023 року». У складі Вашої тендерної пропозиції на закупівлю цукру ванільного відсутній цей документ. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо надати відповідний документ. На виконання даного пункту тендерної документації по закупівлі цукру Вами у складі тендерної пропозиції було надано договір №09/10-8/498-Т-19 від 09.10.2019р. із ТОВ «Панда» дійсний лише до 31 грудня 2020 р. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити дійсність наданого Вами договору впродовж 2023 року. 11. Тендерною документацією (п.1 розділу ІІІ) передбачено, що «повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка (витяг) з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність». У складі Вашої тендерної пропозиції відсутнє підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції відповідальної особи учасника закупівлі Лариси Зарудної. Тому для усунення виявлених невідповідностей просимо підтвердити повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції одним із вказаних документів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.