Період оскарження умов закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-10-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 39 400,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 197,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДУ "ІПАГ ім. акад. О.М.Лук’янової НАМН України" |
ЄДРПОУ: | 02012022 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Рудик Вікторія |
Телефон: | +380444890186 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04050, Україна, Київська область,м. Київ, вул. П. Майбороди, б. 8 |
0 |
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно п. 2 Розділу 5 Тендерної документації та п. 40 Особливостей – якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до п.7 розділу ІІ Додатку 3 до ТД – учасник надає копію (чинну на день розкриття пропозиції) відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом). У разі неможливості надати такі документи (або якщо такий вид діяльності не підлягає ліцензуванню) – учасник повинен надати відповідний лист-роз’яснення причин відсутності ліцензій з посиланням на діючі нормативні документи або копію роз'яснення державних органів. Учасником надано довідку про відсутність ліцензії, але без посилання на діючі нормативні документи або без надання копії роз'яснення державних органів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку про відсутність ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності з посиланням на діючі нормативні документи або копію роз'яснення державних органів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.