Період оскарження умов закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-10-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 25 394,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 126,97 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ЗВЕНИГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗВЕНИГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 22809245 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Алла Панова |
| Телефон: | +380986251693 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 20202, Україна, Черкаська область,Звенигородський район місто Звенигородка, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО будинок 156 |
1 |
Для прийняття рішення учасник у своїй тендерній пропозиції повинен виправити невідповідність та завантажити в систему відсутні документи які замовник вимагав в тендерній документації але так і не отримав.Якщо перелічені документи не будуть надані протягом 24 год.або лише частково надані, замовник змушений буде вашу пропозицію відхилити. Надати наступні документи: 1.Завантажити повторно Лист на повноваження підписувати документи з підписом учасника бо відсутній підпис ; 2.Лист в довільній формі щодо обгрунтування ціни на відповідний товар; 3. Гарантійний лист про те, що ви як учасник гарантуєте виконання умов договору на постачання молочної продукції молока та сметани, який буде укладено між вами та замовником; 4. Довідка в довільній формі щодо підтвердження наявності орендованого транспортного засобу відповідно до договору перевезення вантажу №4 від 03.01.2022р.; 5. Довідка в довільній формі що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід у сфері торгів та будуть задіяні при поставці товару із зазначенням їх посад, прізвища та ініціалів; 6. Відгук від попереднього замовника на поставку аналогічного товару а саме молока та сметани; 7. Довідка в довільній формі про виконання договору постачання аналогічного виду товару замовникові з обовязковим зазначенням номеру та дати договору, найменування та адреса замовника (можна на основі договору постачання №249 від 16.11.2022р., який був поданий учасником в складі тендерної пропозиції); 8. Лист з поясненням з якого часу учасник має статус "Без печаті", оскільки в Договорі оренди нежитлового приміщення від 01.01.2022р. стоїть печать учасника. 9. Сканкопію повністю медичної книжки, хто проходив мед.огляд та безпосередньо буде постачати продукцію. Щоб було чітко прописано ПРІЗВИЩЕ , імя та побатькові особи. (бо у вашій сканкопії мед.книжки відсутній власник).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.