Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 50 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 250,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КЗ "ЧАБАНІВСЬКИЙ ЗДО "ДЗВІНОЧОК" |
ЄДРПОУ: | 23575849 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
Телефон: | +380667800498 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08162, Україна, Київська область,селище, вул.Машинобудівників-4А |
1 |
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 8 частини 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. Абзацом 4 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності); Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти; Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РУОЛ СТАНДАРТ" #34200887 (далі – Учасник 2) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Свіжі овочі за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасник 2 надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить ідентифікатора закупівлі в найменуванні закупівлі та повної інформації щодо юридична адреса, оскільки не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено контактних телефонів, що не відповідає вимогам встановленім в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса) та відповідно не відповідає застереженю встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми; - Учасник 2 подав усі довідки, які готуються безпосередньо учасником, які викладаються ним на бланку (у разі наявності), ОБОВ’ЯЗКОВО повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, АДРЕСАТА, ЯКОМУ ПОДАЄТЬСЯ ДОКУМЕНТ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності), що не містять інформації про адресата, якому подаються документи та частина довідок не містить дати складання; Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи: заповнену за формою «Тендерну пропозицію» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, із зазначенням ідентифікатора закупівлі в найменуванні закупівлі та повної інформації щодо юридичної адреси зі всіма реквізитами згідно з даними виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: зазначити номери телефонів у відповідності до виписки; оновлені усі довідки, які готуються безпосередньо учасником, які викладаються ним на бланку з ОБОВ’ЯЗКОВИМ зазначенням адресата, якому подається документ, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів/довідок протягом 24 годин.
Згідно частини 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 8 частини 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники надають заповнену форму «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою* учасника. Абзацом 4 частини 5.2. розділу V Тендерної документації встановлено, що електронні скан-копії документів тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов’язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності); Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне, що у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти; Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники в складі тендерної пропозиції надають інформацією щодо відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей №1178, за вимогами встановленими цією Тендерною документацією. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" #44844146 (далі – Учасник 1) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Свіжі овочі за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - Учасник 1 надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо посади керівника та юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено телефонів та адреси електронної скриньки, що не відповідає вимогам встановленім в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса) та відповідно не відповідає застереженю встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми; - Учасник 1 подав усі довідки, які готуються безпосередньо учасником, які викладаються ним на бланку (у разі наявності), ОБОВ’ЯЗКОВО повинні мати вказівку на ДАТУ СКЛАДАННЯ, ВИХІДНИЙ НОМЕР, АДРЕСАТА, ЯКОМУ ПОДАЄТЬСЯ ДОКУМЕНТ, підпис повноважної особи та печатку (у разі наявності), що не містять інформації про адресата, якому подаються документи та частина довідок не містить дати складання; - Учасником 1 в складі тендерної пропозиції надано документи, які не вимагались Замовником, в тому числі надані довідки містять інформацію по статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та довідки, які містять інформацію по частині 47 Особливостей/44 Особливостей, що в свою чергу довідки містять невідповідності в наданій інформації. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити наступні документи: заповнену за формою «Тендерну пропозицію» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, із зазначенням повної інформації щодо посади керівника та юридичної адреси зі всіма реквізитами згідно з даними виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: зазначити посаду директора та номери телефонів, адресу електронної пошти; оновлені усі довідки, які готуються безпосередньо учасником, які викладаються ним на бланку з ОБОВ’ЯЗКОВИМ зазначенням дати складання, вихідного номеру, адресата, якому подається документ; оновлені довідки у відповідність до частини 47 Особливостей, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів/довідок протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.