Період оскарження умов закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 212 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 120,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Миропільська селищна рада |
| ЄДРПОУ: | 04345204 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ольга Ребець |
| Телефон: | +380683876086 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13033, Україна, Житомирська область,смт. Миропіль, вул. Центральна, 38 |
1 |
1. Згідно додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі" необхідно надати санітарні паспортні книжки на водія та експедитора. 2. Згідно додатку 1 до тендерної документації розділ 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” п.п.1.1.3. учасник надав лист-відгук від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Проте по тексту в листі-відгуку зазначено поставка "молочної продукції." Предмет закупівлі згідно аналогічного договору зазначено вірно. 3. Згідно Додатку 1 до тендерної документації розділ 2 "Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей" Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.