Період оскарження умов закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-10-2023, 00:00
Для використання в господарській діяльності (забезпечення харчування) Покупця для задоволення потреб Полтавської міської територіальної громади, а також підприємств, установ, організацій, закладів, органів місцевого самоврядування, фізичних осіб, будь-яких інших суб’єктів господарської діяльності
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 971 320,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 856,60 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП Добробут полтавської громади Полтавської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 43965125 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Совгиря Борис Юрійович |
| Телефон: | +380675300189 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36000, Україна, Полтавська область,Полтава, вулиця Соборності 36 |
4 |
Згідно з пунктом 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно умов тендерної документації додаток 1 розділ 4 пункт 14 передбачено вимогу надати в складі пропозиції: «Гарантійний лист, що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь та з тимчасово окупованих територій.». В складі пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД» частково відсутня інформація передбачена даною вимогою. Згідно умов тендерної документації додаток 4 «Форма цінової пропозиції» передбачено обрахування окремої суми ПДВ від загальної вартості пропозиції. В складі пропозиції учасника ТОВ «ФУДГРАНД» в ціновій пропозиції, яку подано учасником в складі документів пропозиції зазначено загальну вартість пропозиції 2595257,28грн. та суму ПДВ 432542,80грн. При математичному розрахунку окремої суми ПДВ від загальної вартості пропозиції, сума ПДВ складає 432542,88грн., внаслідок чого виникла невідповідність суми ПДВ, зазначеної в ціновій пропозиції та дійсної суми ПДВ, яка відповідає математичному розрахунку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями додати до складу документів пропозиції: 1. Гарантійний лист, що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь та з тимчасово окупованих територій. 2. Виправити технічну помилку при обрахуванні окремої суми ПДВ від загальної вартості пропозиції в додатку 4 «Форма цінової пропозиції». Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.