Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 300 298,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 002,98 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Комбінат комунальних підприємств" Котелевської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 03351548 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://mail.ukr.net/classic#msglist |
| Контактна особа: | Поліна Котенко |
| Телефон: | +380500120102 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 38600, Україна, Полтавська область,селище міського типу Котельва, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 19 |
2 |
Керуючись вимогами п.43 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі - постанова № 1178, Особливості), Положенням про уповноважену особу, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕЛЕНА САДИБА РІВНЕ" в процедурі відкритих торгів з особливостями за предметом «Посадковий матеріал для озеленення адміністративного центру Котелевської громади код за ДК 021:2015 03450000-9 Розсадницька продукція (03452000-3 Дерева, 03451300-9 Кущі) за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» виявлено невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції перелік виявлених невідповідностей: 1) Відсутність довідки в довільній формі , надання учасником якої передбачено пунктом 12 таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі» у додатку 1 до тендерної документації; 2) Відсутність довідок, надання яких було передбачено у п. 7-8 таблиці «Інші документи від Учасника» в додатку 1 до тендерної документації; 3) Учасником було продубльовано видаткові накладні, в яких відрізняється дата документу. Прошу виправити дану невідповідність шляхом подання нової довідки про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, в якій у графі «Документ(ти), що підтверджують виконання договору» зазначити правильні реквізити документу. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.