Період оскарження умов закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 69 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 345,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 01984228 Досьє YouControl |
Сайт: | https://tml.org.ua |
Контактна особа: | Станович Маряна Андріївна |
Телефон: | 380324753061 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,Трускавець, 82200, Львівська обл., місто Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
2 |
Згідно вимог Додатку 1 п.3 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеній у таблиці згідно п.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії актів прийомки передачі/копії інших документів (видаткових накладних тощо), що підверджують факт поставки товару.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ під назвою «Аналогічний договір+Лист-відгук.pdf», що містить у собі інформацію про аналогічний договір, проте у даному документі відсутні копії документів (акти прийомки передачі/видаткові накладні чи інші документи), що підверджують факт поставки товару. Беручи до уваги зазначену інформацію Замовник прийшив до висновку, що поданий документ не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати надати Копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеній у таблиці згідно п.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії актів прийомки передачі/копії інших документів (видаткових накладних тощо), що підверджують факт поставки товару. Згідно вимог Додатку 2 п.5 до тендерної документації Учасник повинен надати: «Копію документу, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва, зберігання, реалізації, транспортування харчових продуктів». На виконання даної вимоги Учасником не надано жодного документу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно копію документу, що засвідчує державну реєстрацію потужностей оператора ринку щодо виробництва, зберігання, реалізації, транспортування харчових продуктів.
«Згідно вимог Додатку 1 п.2 до тендерної документації Учасник повинен надати Довідку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, бажано за формою таблиці. (Таблиця зазначена у п 2 Додатку 1 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ під назвою «Довідка аналог договір.PDF», що містить інформацію про аналогічний договір, проте у пункті «Предмет договору» вказаний код ДК 15310000-4 Картопля та картопляні вироби. Оскільки аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 03210000-6: Зернові культури та картопля, то поданий документ не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати надати Довідку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору з інформацією щодо виконання учасниками аналогічного договору, бажано за формою таблиці. (Таблиця зазначена у п 2 Додатку 1 до тендерної документації). Згідно вимог Додатку 1 п.3 до тендерної документації Учасник повинен надати копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеній у таблиці згідно п.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії актів прийомки передачі/копії інших документів (видаткових накладних тощо), що підверджують факт поставки товару. Учасник надав документ під назвою «Аналог договір.pdf», однак зі змісту поданого документу випливає, що зазначений код Державного класифікатора не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно копію аналогічного договору відповідно до інформації, зазначеній у таблиці згідно п.2. Для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі пропозиції повинен надати копії актів прийомки передачі/копії інших документів (видаткових накладних тощо), що підверджують факт поставки товару. Згідно вимог Додатку 1 п.4 до тендерної документації Учасник повинен на підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгука про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п.3 .Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасник надав документ під назвою «Відгук.pdf», проте зі змісту поданого документу також випливає, що зазначений код Державного класифікатора не відповідає вимогам тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно на підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгука про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п.3 .Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу».
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.