Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 19 364,44 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 193,64 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1495 |
ЄДРПОУ: | 14321914 Досьє YouControl |
Контактна особа: | ЯРОШ Анастасія Володимирівна |
Телефон: | 380686782898 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10025, Україна, Житомирська область,Житомир, ***** |
2 |
Вимоги про усунення невідповідностей: 1. «Відповідно до п.1, розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”: вимога щодо: «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору». В рамках цієї закупівлі аналогічним вважається договір, предмет якого становить товар, аналогічний до предмету закупівлі «Булочка з борошна пшеничного 1 ґатунку вагою 70 грам». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного Договору від 07.02.2022 №56; копію Договору від 07.02.2022 №56 з Додатком №1 до Договору де предметом закупівлі є: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хліб)»; лист-відгук від Замовника (завірені підписом та печаткою) з інформацією про належне виконання договору, із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, у тому числі стосовно якості та строків. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1.1 Довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного договору за аналогічним предметом закупівлі за 2020-2023 роки із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, суми договору, найменування замовника, його адреси та контактного телефону. 1.2. Копія договору з усіма додатками та Додатковими угодами, зазначеного в довідці; 1.3 Копії документів, що підтверджують факт поставки аналогічного товару (копії всіх видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) або лист-відгук від Замовника (завірені підписом та печаткою) з інформацією про належне виконання договору, із зазначенням дати укладання договору, предмету договору, суми договору, у тому числі стосовно якості та строків. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена. 2. «Відповідно Додатку 2 до тендерної документації щодо технічних (якісних) вимог, п.6 та п.7 Переліку документів на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, Замовником вимагалось: « 6. До довідки додається оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб (копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) або прав користування транспортним засобом (копія договору оренди /надання послуг транспорту для перевезення продуктів харчування, тощо); 7.Копія договору на санітарну обробку автотранспорту, завірену печаткою (в разі наявності), яким здійснюватиметься перевезення продуктів харчування та акти (акт) виконаних робіт про дезінфекцію автотранспорту за останній місяць.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не було надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, необхідні документи.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.