Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 5 346 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 26 730,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 160 380,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
ЄДРПОУ: | 36816884 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ніконенко Людмила Борисівна |
Телефон: | 380577378328 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область,Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
3 |
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Надія 92" в процедурі відкритих торгів з особливостями М'ясо ( філе куряче заморожене ДК 021:2015: 15110000-2 , виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: Надані учасником документи 1. Документи на приміщення - Договір на проведення дезінфекції та дератизації на виробничі/ складські приміщення ,термін дії якого має бути дійсним на період, мінімум місяць, з дня проведення Аукціону та акти виконаних робіт до наданого договору за останній місяць. 2. Документи на автомобілі - акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній місяць до дати подання пропозиції ; 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Документи на приміщення - надати акти виконаних робіт до договору на проведення дезінфекції та дератизації на виробничі/ складські приміщення за останній місяць (вересень) Документи на автомобілі -акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів за останній місяць (вересень) до дати подання пропозиції Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.