Період оскарження умов закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 667 000,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 335,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Донецька залізниця |
| ЄДРПОУ: | 40150216 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Рибалка Роман Юрійович |
| Телефон: | 380626164080 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 84400, Україна, Донецька область,Лиман (Красний Лиман) , Лиман |
1 |
Шановний Учаснику! Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пунктів 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 (Далі - Особливості) Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, таким чином у результаті перевірки тендерної документації замовником було виявлено невідповідність в наданій учасником інформації, яка потребує уточнення та/або виправлення, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації п.3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору( договорів) надайте довідку з інформацією, що підтверджує виконання аналогічного договору (договорів) на предмет закупівлі саме Молоко ультрапастеризоване ( а ви надали пастеризоване) та відповідні документи, що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договорів ( це може бути акти приймання-передачи предмету закупівлі, видаткові накладні, довіреності тощо). 2. Згідно Додатку 3 до тендерної документації п.4 Довідка про усіх кінцевих бенефіціарних власників підприємства відсутня дата народження бенефіціарного власника. 3. Згідно Додатку 3 п.1 та відповідного до наданого вами Статуту підприємства п.17 відсутні дозвільні документи на вчинення уповноваженою особою вашого підприємства юридично значущих дій. 4. Згідно наданої вами Порівняльній таблиці (файл «порівняльна таблиця.pdf» № б/н від 03.10.23 р. в колонці пропозиція учасника вказано «Продукція виготовлена та відповідає вимогам ДСТУ 2661:2010 (а також вимогам ДСТУ 7566:2014)». Також на виконання «Документального підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, п.2 Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар, п.2.2. вами надано два завірені стандарти яким відповідає запропонована до постачання продукція. У зв’язку з тим, що ви є офіційним дистриб’ютором виробника продукції «Одеський консервний завод дитячого харчування» лист від 04.10.2023 вих.№109 (файл Лист ОКЗДХ дистриб'ютору.pdf) в якому виробник підтверджував гарантії якості виробленої ним продукції просимо надати пояснення виробника про відповідність саме запропонованого вами до постачання молока ультрапастеризованого цим двом стандартам. Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, Вам необхідно протягом 24 годин виправити невідповідості та надати оновлену інформацію Згідно з частиною 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.