Період оскарження умов закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 342 233,29 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 711,17 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Любов Томченко |
| Телефон: | +380442546680, +380504536101 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником не надано Свідоцтво платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку. 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка не відповідає інформації, викладеній в Додатку 5 до тендерної документації. 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції не надано наказ про призначення на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку (вимога п. 5 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації) 2.2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації, викладеній у Додатку 5 тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». У випадку надання Учасником «еквіваленту», інформація в Додатку 5 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» зазначається про «еквівалент». (Вимога п.7 Таблиці 2 Додатку 2 до Тендерної документації). 2.3. Наказ про призначення (вступ) (подовження повноважень тощо) на посаду (у разі, якщо наказ на призначення не ведеться суб’єктом господарювання – лист від Учасника із зазначенням цього) (вимога пп. 2.1.3. п. 2 Таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Свідоцтво платника єдиного податку або Витяг з реєстру платників єдиного податку. 3.2 Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка повинна відповідати інформації викладеній в Додатку 5 тендерної документації 3.3. Наказ про призначення директора Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.