Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 163 500,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 817,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | 4 територіальний вузол урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
ЄДРПОУ: | 34781331 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Плахтій Яна Валеріївна |
Телефон: | +380362682719 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 33001, Україна, Рівненська область,місто Рівне, вулиця |
1 |
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2023-09-27-009902-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178 (зі змінами). Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЖИ ТРЕЙД", код ЄДРПОУ 42603649 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Додаток №5 до тендерної документації «Цінова пропозиція»; Додаток №1 до тендерної документації; Додаток №3 до тендерної документації; абз. 21 п. 1 р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до остаточної пропозиції сума вказана 94600.00 грн., а в ціновій пропозиції вказана загальна вартість 107910.00 грн. Гарантійний лист, складений у довільній формі, про те, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю; На підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам Учасник повинен надати гарантійний лист; У разі, якщо учасник за своєю організаційно-правовою формою є товариством з обмеженою та/або додатковою відповідальністю, такий учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи учасника, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, останню затверджену фінансову звітність, складену та заповнену у відповідності до вимог законодавства та документ, яким дану фінансову звітність було затверджено у відповідності до чинного законодавства України. У випадку, якщо вартість тендерної пропозиції учасника перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій, Учасник повинен додатково надати у складі пропозиції рішення загальних зборів учасників (або іншого вищого органу управління) згідно змісту якого надається згода на вчинення значного правочину. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення невідповідностей Учасник повинен привести у відповідність Додаток №5 до тендерної документації; Відповідно вимозі у Додатку №1 до тендерної документації надати Гарантійний лист; Враховуючи вимогу у Додатку №3 до тендерної документації надати Гарантійний лист на підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам; Надати відповідну довідку у довільній формі про чисті активи та останню затверджену фінансову звітність відповідно до абз. 21 п. 1 р. ІІІ тендерної документації. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа із закупівель Яна ПЛАХТІЙ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.