Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 180 850,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 808,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Літинської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43863849 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Панкова Вікторія Василівна |
| Телефон: | +380994321218 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 22300, Україна, Вінницька область,Літин, вул.Соборна,32 |
3 |
1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником у складі своєї тендерної пропозиції не надано: 1) довідки, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, за встановленою формою; 2) актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році за наданим договором на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та спеціалізованих автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 3) копії чинного впродовж 2023 року договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт; 4) документального підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства. 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) згідно пункту 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації: Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю. Довідка надається за наступною формою; 2) згідно пункту 5 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації: Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та спеціалізованих автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами; 3) згідно пункту 6 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації: Копія чинного впродовж 2023 року договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт та результати бактеріологічного контролю якості дезінфекції, оформлені у вигляді лабораторних досліджень (в складі пропозиції надається копія протоколу випробувань, виданого не раніше 2023 року) на складські приміщення, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації; 4) згідно пункту 11 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації: Документальне підтвердження відповідності складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортних засобів фургонів-рефрижераторів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, вимогам чинного законодавства: надати сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити через електронну систему закупівель: 1) довідку, що містить інформацію про наявність в учасника власних або залучених працівників відповідної кваліфікації (не менше двох водіїв та двох експедиторів), які мають знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю, за встановленою, у п.2.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, формою; 2) акти виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданим договором №Р2021/130 від 10 грудня 2021р.; 3) копію чинного впродовж 2023 року договору на послуги із проведення лабораторних досліджень з установою, яка має право на проведення таких робіт; 4) сканований оригінал акту, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку (учасником) вимог законодавства про харчові продукти, виданий не раніше 2023 року, без виявлених порушень вимог законодавства) в якому зазначені складські приміщення, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації і автотранспортні засоби фургони-рефрижератори, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.