Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 120 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 600,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №6" Запорізької міської ради |
ЄДРПОУ: | 05498683 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Михайлова Ольга Володимирівна |
Телефон: | +380612331438 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Місто Запоріжжя, Сталеварів, 34 |
3 |
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) зі змінами, керуючись нормами Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» ( далі – Особливості), Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням КНП "Міська лікарня №6" ЗМР від 21.12.2021 року №240. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Спарта 2015" у процедурі закупівлі ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (йогурт питний) № UA-2023-09-26-002900-a виявлено наступні невідповідності, а саме, у складі тендерної документації Учасником не надано наступні документи або письмове роз’яснення щодо їх відсутності з зазначенням причини та/або посиланням на нормативні акти. 1. Документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям щодо: 1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 1.1. Довідку у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (за наявності та у разі її використання), в якій зазначається інформація про наявну матеріально-технічну базу та транспортні засоби (найменування, марка, модель, реєстраційний номер), які будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування. 1.2. Копії чинних правовстановлюючих документів, що підтверджують наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень, які відповідають умовам зберігання продуктів харчування, що є предметом закупівлі, строком дії не менше ніж до 31.12.2023р. 1.3. Копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та/або завірені копії правовстановлюючих документів (дійсні на дату подання Учасником пропозиції), на підставі яких використовується вищевказаний автотранспорт, що призначений для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі. Строк дії правовстановлюючих документів повинен бути не менше ніж дія договору про закупівлю. 1.4. Копію діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції договору/договорів на проведення комплексу протиепідемічних заходів (дезінсекція, дезінфекція, дератизація) в складських приміщеннях та транспортних засобів які зазначені у довідці та копію(-ї) акту(-ів), які підтверджують надання послуг (виконання робіт) за вищезазначеним (-и) договором(-и), за останній місяць відносно дати розкриття пропозицій, завірені підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою (за наявності та у разі її використання). 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформація у довільній формі про працівників, які будуть залучені до виконання Договору. 2.2. Копії дійсних на дату розкриття пропозицій особистих медичних книжок (форми первинної облікової документації №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої Наказом МОЗ України №150 від 21.02.2013 р.) працівників Учасника, які будуть залучені до виконання умов Договору та які зобов’язані проходити періодичний медичний огляд з відмітками про вчасне проходження медогляду. 3. Інша необхідна інформація та документи: відомості про суб’єкта господарювання: 2.1. Інформаційна довідка щодо загальних відомостей про учасника (відповідно до Додатку 4 до тендерної документації). ДОДАТОК 4 до тендерної документації Інформаційна довідка щодо загальних відомостей про учасника* 1. Повне та скорочене найменування Учасника (П.І.Б. – для фізичної особи, в тому числі фізичної особи підприємця):____________________________________________________ 2. Назва установчого документа, на підставі якого діє Учасник, його номер та дата: ______________ 3. Місце та дата проведення державної реєстрації Учасника: __________________________________ 4. Організаційно-правова форма: _________________________________________________________ 5. Форма власності: _____________________________________________________________________ 6. Юридична адреса: ____________________________________________________________________ 7. Поштова адреса: _____________________________________________________________________ 8. Дані про посадових осіб Учасника**: Повна назва посади Прізвище, ім’я, по батькові Контактний номер телефону (телефаксу) Е-mail 1 2 3 4 1. Посадова особа, яка має право на укладення договору : ……………... 2. Інші службові (посадові) особи, уповноважені здійснювати зв’язок з Замовником: ……………... ……………... 9. Інші відомості: Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, може бути завірені печаткою (за наявності). Примітки: * Фізичні особи не заповнюють відомості, які не відповідають їх правовому статусу. ** Учасник надає інформацію про осіб, які мають право на укладання договору про закупівлю з доданням підтверджуючих документів або їх копій (документів, що підтверджують правомочність на укладання договору про закупівлю), а також інші службові (посадові) особи Учасника, яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі. Інша необхідна інформація та документи: 2.5. Оригінал листа-згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» (повинна бути підписана уповноваженою посадовою (службовою) особою учасника або представником учасника, або фізичною особою, або фізичною особою-підприємцем) (учасник вправі використовувати взірець, запропонований в Додатку 5 до тендерної документації). ДОДАТОК 5 до тендерної документації Лист-згода на обробку персональних даних Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (зі змінами та доповненнями) даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин, у т.ч. оприлюднення в електроній системі закупівель ( www.prozorro.gov.ua) Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, може бути завірені печаткою (за наявності). 2.6. Оригінал листа - гарантії наявності права на обробку персональних даних (учасник вправі використовувати взірець, запропонований в Додатку 7 до тендерної документації). ДОДАТОК 7 до тендерної документації Зразок листа - гарантії наявності права на обробку персональних даних Лист-гарантія Цим листом ______________________(найменування учасника, код за ЄДРПОУ) повідомляє, що поданням своєї Тендерної пропозиції підтверджує наявність права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкт (володільця) Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, може бути завірені печаткою (за наявності). 2.11. Копію(ї) повідомлення(ь) компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст. 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року №771/97-ВР. Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Спарта 2015" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Спарта 2015" невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні (йогурт питний) № UA-2023-09-26-002900-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ТОВ "Спарта 2015" у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.