Період оскарження умов закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-09-2023, 00:00
юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником та учасником викладаються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 132 188,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 680,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний заклад "Дитячий спеціалізований (спеціальний) санаторій "Джерело" Міністерства охорони здоров'я України |
ЄДРПОУ: | 01981951 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Козар Ірина Іванівна |
Телефон: | 380324750004 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 82200, Україна, Львівська область,Трускавець, вул. Суховоля ,75 |
1 |
1)перелік виявлених невідповідностей; 1. Не подано копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. 2. не подано довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору за 2023 рік 3. не подано Виконання аналогічних договорів про поставку картоплі Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку картоплі з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(може подаватись копія договору, що виконується) 4. не подано Оригінал гарантійного листа від виробника/дилера/постачальника про можливість поставки учасником зазначеного товару за цінами встановленими в тендерній пропозиції 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 4. п.6 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу 2. довідка про виконання аналогічних договорів в якій вказано предмет договору, назва організації, із якою укладено договір; сума договору; термін виконання договору за 2023 рік 3. Виконання аналогічних договорів про поставку картоплі Замовникам державної або комунальної форми власності за 2023 рік (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору про поставку картоплі з підприємством/ установою/ організацією яке зазначене у довідці про виконання аналогічних договорів) та оригінал як мінімум одного позитивного листа – відгуку виданого не раніше 2023 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)(може подаватись копія договору, що виконується) 4. Оригінал гарантійного листа від виробника/дилера/постачальника про можливість поставки учасником зазначеного товару за цінами встановленими в тендерній пропозиції
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.