Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 168 480,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 684,80 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЖМЕРИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №2" |
ЄДРПОУ: | 26244107 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ірина Лісницька |
Телефон: | +380971287851 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23100, Україна, Вінницька область,місто Жмеринка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 2 |
0 |
1) перелік виявлених невідповідностей: 1. Ненадання копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залученя до виконання договору з постачання предмету закупівлі 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Замовника учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: 1. копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залучені до виконання договору з постачання предмету закупівлі; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати: 1. копії чинних особових медичних книжок (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 №150) із відміткою про допуск до роботи працівників, які будуть залученя до виконання договору з постачання предмету закупівлі
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.