Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Документацію розроблено відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Терміни, які використовуються в цій документації, вживаються у значенні, наведеному в Законі та Особливостях.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 198 800,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 994,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Полтавської міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 38503185 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Володимирівна Лисенко |
| Телефон: | +380532668561 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 36034, Україна, Полтавська область,м. Полтава, вул. В.Тирнівська, 29/2 |
1 |
Шановний учаснику, на підтвердження згідно Додатку 3 до тендерної документації "Специфікація та медико-технічні вимоги до предмету закупівлі" п.3 Учасник повинен надати гарантійний лист виробника або його офіційного представника про підтвердження повноважень дистриб'ютора щодо поставки товару по кількості та асортименту. У наданому вами пакеті документів "Документи технічної частини.pdf" є даний гарантійний лист, але кількість вказана в ньому не відповідає потребі Замовника. В наданій вами тендерній пропозиції кількість відповідає потребі Замовника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.