Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 94 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 473,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КУ "Любарський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 03188406 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Віт Оксана Віталіївна |
Телефон: | +380414793803 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 13121, Україна, Житомирська область,село Коростки, Житомирська обл., Любарський район, с. Коростки |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Після розгляду тендерної пропозиції ФОП Усубов Ібрагім Джаббар-Огли (код ЄДПРОУ 2247513416) (надалі - Учасник) встановлено невідповідність у інформації/документах тендерної пропозиції Учасника: - Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ тендерної документації - усі довідки, які складені у довільній формі повинні бути оформлені на офіційному бланку учасника (за наявності) адресовані замовнику, мати реєстраційний номер та видані не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі. У складі тендерної пропозиції Учасника всі надані довідки, не адресовані замовнику, а саме Комунальній установі «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради і не мають реєстраційний номер. Разом з тим учасник повинен надати : Заповнений та підписаний проект Договору, представлений в Додатку 3 даної тендерної документації. Учасником надано підписаний проект договору, проте додаток до договору – специфікація не заповнено та немає ні підпису ні печаті . З метою усунення вище зазначених невідповідностей, керуючись пунктом 43 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Учасник протягом 24 годин з моменту оприлюднення повідомлення про усунення невідповідностей, повинен завантажити в електронну систему закупівель оновлені довідки адресовані Замовнику, а саме Комунальній установі «Любарський психоневрологічний інтернат» Житомирської обласної ради з реєстраційним номером не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі, а також заповнений з підписом і печаттю оновлений проект договору із специфікацією.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.