Період оскарження умов закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 37 300,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 373,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД № 7 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
| ЄДРПОУ: | 38394724 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Просєкова |
| Телефон: | +380432508435, +380432508434 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 21037, Україна, Вінницька область,м. Вінниця, бульвар Свободи, 3 |
1 |
Відповідно до п. 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Наш Хліб Вінниця», було встановлено її невідповідність в інформації згідно пункту 1.4 Додатку 1 до Тендерної Документації. Згідно вимогам пункту 1.4 Додатку 1 Тендерної Документації вимагалося: Копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.3. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, та автотранспортних засобів, які вказані в довідці, наданій на вимогу згідно п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації, з установами, які мають право на проведення таких робіт, а також актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами. Для усунення виявленої невідповідності Учасник повинен надати через електронну систему закупівель скан-копію(-ї) актів виконання робіт (не рідше одного разу на місяць) у 2023 році, за наданими договорами, скан-копії мають бути чіткими та розбірливими для читання, вся інформація, що зазначена у документах має бути відображена на скан-копіях у повному обсязі. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до п.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.