Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 240 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
ЄДРПОУ: | 01998644 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Олеся Усатенко |
Телефон: | +380668589366 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 66101, Україна, Одеська область,Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
4 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Абзацом 3 пункту 3 розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" тендерної документації передбачено подання погодження з проєктом договору про закупівлю, а саме: " Погодженням з проєктом договору вважається факт подання довідки у довільній формі, у якій учасник підтверджує, що ознайомлений з проєктом та готовий до виконання договору на запропонованих замовником умовах." Учасник повинен відповідно до тендерної документації надати, зокрема: згідно з абзацом 3 пункту 3 розділу 6 "Результати торгів та укладання договору про закупівлю" - Довідку у довільній формі, у якій учасник підтверджує, що ознайомлений з проєктом та готовий до виконання договору на запропонованих замовником умовах. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня вищезазначена інформацію та/або документи. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: 1) Довідку у довільній формі, у якій учасник підтверджує, що ознайомлений з проєктом та готовий до виконання договору на запропонованих замовником умовах.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1 Підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка №1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону "Про публічні закупівлі". Учасник повинен підтвердити згідно з цим Додатком №1 до тендерної документації, зокрема: Згідно з підпунктом 1.1 пункту 1 Додатка №1 до тендерної документації вимагається надати: Довідку на фірмовому бланку довільної форми, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1 (одного) аналогічного договору). Аналогічний за предметом закупівлі договір повинен бути наданий з усіма додатками та іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). 1.2. Пунктом 4 Додатка №1 до тендерної документації визначено перелік інших документів встановлених відповідно до законодавства, які Учасники процедури закупівлі повинні надати. Учасник повинен підтвердити згідно з цим Додатком №1 до тендерної документації, зокрема: Згідно з пунктом 4 Додатка №1 до тендерної документації вимагається надати: "Інші документи від Учасника (таблична форма): - пп. 2 абз. 2.1. - Відомості про керівника та особу (- іб) (довідка в довільній формі), якій (-им) надано право підпису документів пропозиції закупівлі та право укладання договору за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку (ів) підпису кожної особи, зазначеної в довідці); - пп. 7 абз. 7.1 - Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників (для платників податку на додану вартість); - пп. 8 абз. 8.1.- Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок). 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні вищезазначена інформацію та/або документи. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями завантажити: 1) Довідку на фірмовому бланку довільної форми, що засвідчує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не менше 1 (одного) аналогічного договору). 2) Аналогічний за предметом закупівлі договір, який повинен бути належним чином оформлений (підписаний та завірений печаткою представниками обох сторін), наданий з усіма додатками та іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями, додатковими угодами тощо). 3) Відомості на особу(-іб) (довідка в довільній формі), якій (-им) надано право підпису документів пропозиції закупівлі та право укладання договору за результатами процедури закупівлі (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень), посади, зразку (ів) підпису кожної особи, зазначеної в довідці). 4) Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ та/або витяг з реєстру платників (для платників податку на додану вартість). 5) Копія встановленого діючим законодавством документу, який підтверджує що учасника зареєстровано платником єдиного податку (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, які сплачують єдиний податок).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.