Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 621 210,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 106,05 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37498536 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Джулай Карина Юріївна |
| Телефон: | +380931185310 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03148, Україна, Київська область,Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
4 |
Затверджено Протоколом уповноваженої особи № 336 від 03.10.2023 Уповноважена особа __________________ К.Ю.ДЖУЛАЙ Вимога про усунення невідповідностей щодо процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю - «ДК 021-2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Цільнозерновий хліб з пшеничного, житнього борошна, батон)» Ідентифікатор закупівлі : № UA-2023-09-18-012492-a Замовник: управління освіти Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації, код ЄДРПОУ 37498536 Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ ХЛІБ» код ЄДРПОУ 44375369 Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «КИЇВ ХЛІБ», код за ЄДРПОУ 44375369, (далі - Учасник), щодо процедури відкритих торгів з Особливостями на закупівлю - «ДК 021-2015 - 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Цільнозерновий хліб з пшеничного, житнього борошна, батон)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № № UA-2023-09-18-012492-a, виявлено наступну невідповідность в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, іншої інформації та документів, відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Відповідно до вимог пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати документи, який підтверджує відповідність, а саме: - 1.2. Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ тощо). -1.3. Інформацію з реєстру потужностей про реєстрацію потужності операторів ринку харчових продуктів на складські приміщення та транспортні засоби. (Якщо учасник використовує орендовані автомобілі, надати інформацію з реєстру потужностей орендодавця). Учасником у складі Тендерної пропозиції подано договір оренди №БГТ-07/2021 від 30.12.2023 року з ТОВ «Столичний пекарський дім» за адресом: м. Київ, вул. Багатирська, 7. Також надано інформацію з реєстру потужностей за адресом: м. Київ, вул. Багатирська, 5. Що не відповідає інформації зазначеної в договорі оренди приміщення. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати відповідні документи або письмове пояснення у відповідності до пп. 1.2. та пп. 1.3. Таблиці 1 Додатку 2. - 1.6. Документи, що підтверджують проведення санітарної обробки автотранспорту згідно чинного законодавства України, яким планується постачати Товар, а саме: оригінал договору на проведення санітарної обробки автотранспорту, в якому будуть зазначені автотранспортні засоби, які будуть залучені до виконання договору, чинний впродовж 2023 року та оригінали актів виконаних робіт щодо проведення санітарної обробки автотранспорту за останні два місяці. У разі проведення санітарної обробки транспортних засобів власними силами Учасника надаються оригінали документів, які підтверджують проведення такої санітарної обробки транспортних засобів (журнал проведення санітарної обробки, акти про проведення санітарної обробки тощо), наказ Учасника про призначення особи, відповідальної за проведення санітарної обробки автотранспорту. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі Тендерної пропозиції подав файл «Договір_транспорт_дезінфекція_водії.pdf», який містить договір №746/8 від 01.12.2020 р. про надання послуг про дезінфекції транспорту, проте, договір поданий не повному обсязі, відсутній додаток 1 до даного договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати Додаток 1 до договору №746/8 від 01.12.2020 р. - 1.7. Кольорові скан-копії оригіналів договорів, дійсних на термін виконання договору постачання, дезінсекцію, дератизацію складських та /або виробничих приміщень Учасника та надати кольорові скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за три останніх місяці до надання пропозиції Учасника торгів. На виконання зазначеної вимоги Учасник у складі Тендерної пропозиції подав файл «Договір дератизація ТОВ_СПД.pdf» Додатком 1 визначено перелік послуг і найменування об’єктів та їх адреси, а саме адресу ТОВ СПД ВВ №1 (Київська обл., м. Київ, вул. Богатирська 5). На виконання вимог пп. 1.2. п. 1 Додатку 2 Учасником подано Договір оренди №БГТ-07/2021 від 30.12.2021 року, як підтвердження наявності матеріально-технічної бази приміщення, за адресою: м. Київ, вул. Богатирська,7. Також, Учасником подано файл «Акти_ дератизації_дезінсекції ТОВ_СПД.pdf» який містить акти виконаних робіт за березень, квітень та травень, що не відповідає вимогі зазначеній пп 1.7 п. 1 Додатку 2, яким вимагалось надати кольорові скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за три останніх місяці до надання пропозиції Учасника торгів. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати відповідні документи чи письмове пояснення про розбіжність в адресах у договорі оренди приміщення та договорі про проведення дезінсекції, дератизації складських та /або виробничих приміщень Учасника, та кольорові скан-копії оригіналів актів виконаних робіт за три останніх місяці до надання пропозиції Учасника торгів до договору про дезінсекцію, дератизацію складських та /або виробничих приміщень Учасника. Відповідно до вимог пункту 2 таблиці 1 Додатку 2 Тендерної документації Учасник повинен надати документи, який підтверджує відповідність, а саме: - 2.1. Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з інформацією про склад працівників які будуть залучені до виконання умов договору та/або безпосередньо мають відношення до цієї процедури закупівлі та її виконання. - 2.2. На підтвердження інформації викладеної в вищезазначеній довідці надати кольорові скан-копії штатного розпису або цивільно-правових договорів з працівниками. Учасником надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, проте не надано кольорові скан-копії штатного розпису або цивільно-правових договорів з працівниками як підтвердження інформації викладеної в довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання зазначеної вимоги, відповідно до пункту 43 Особливостей, та з метою усунення невідповідностей просимо надати кольорові скан-копії штатного розпису або цивільно-правових договорів з працівниками, що зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.