Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 128 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 640,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 03188458 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Максимова Наталія Олександрівна |
| Телефон: | 380684416107 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 13300, Україна, Житомирська область,Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Чокой Вадим Васильович та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: Вимога про усунення невідповідностей №1: Згідно додатку №1 до тендерної документації II. Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі (Аналогічним вважається договір на закупівлю сало свиняче заморожене та/або жир свинячий топлений (смалець), який виконаний в повному обсязі). 1. Довідка на фірмовому бланку (при наявності такого бланку), довільної форми про виконання за 2 останні роки аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору): - найменування замовника; - місцезнаходження замовника; - код ЄДРПОУ; - номер і дата укладання виконаного аналогічного договору; - термін його дії; - прізвище, ім’я та по-батькові керівника або відповідальної особи та діючий їх номер телефону. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку, в якій зазначено інформацію не в повному обсязі. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – довідку, заповнену згідно з пунктами у вимозі. Вимога про усунення невідповідностей №2: Згідно додатку №1 до тендерної документації VІ. Інші документи, які подаються Учасником у складі пропозиції: 12. Документальне підтвердження того, що учасник має відповідні документи, які підтверджують те, що він є (являється) виробником товару або його офіційним представником, дилером, дистриб'ютором дійсного впродовж 2023 року: - Наявність документального підтвердження того, що Учасник є (являється) виробником товару (прописати в довільній формі або надати інший документ, підтверджуючий статус виробника товару). - Якщо учасник являється представником, дилером або дистриб'ютором – він повинен надати скан-копію укладеного договору та/або дилерського сертифікату, довіреність, дистриб'юторського листа від виробника або офіційного представника виробника товару на території України. - Якщо учасник не є представником, дилером або дистриб'ютором виробника товару – надати гарантійний лист від виробника товару щодо гарантій постачання товару учаснику для виконання зобов'язань за результатами тендеру із Замовником. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано дилерський договір з невідповідностями. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – дилерський договір (виправити невідповідності). Вимога про усунення невідповідностей №3: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Учасник надає копію договору проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту, що буде задіяний Учасником для доставки продукції, яка є предметом закупівлі та надати копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії актів, а копія договору відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копію договору проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту. Вимога про усунення невідповідностей №4: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Зберігання предмету закупівлі повинно проводитися згідно з правилами зберігання вантажів, що швидко псуються (надати копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень та копії оригіналів актів про дезінфекцію за поточний місяць). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано копії актів, а копія договору відсутня. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копію договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складських приміщень. Вимога про усунення невідповідностей №5: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Для підтвердження відповідності пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати наступні документи у складі своєї пропозиції: чинні на момент подання пропозиції копії (або оригінали) декларація виробника та експертний висновок на продукцію. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано експертний висновок на продукцію та декларацію виробника (з помилкою, яка не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – копії (або оригінали) декларації виробника на продукцію з виправленням помилки. Вимога про усунення невідповідностей №6: Згідно додатку №2 до тендерної документації Вимоги до постачальників харчових продуктів: Термін придатності предмету закупівлі: на момент поставки має становити не менше 80% від загального терміну зберігання, надати гарантійний лист від Постачальника щодо зобов’язання виконання цієї вимоги у разі укладення договору. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано гарантійний лист. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – гарантійний лист від Постачальника З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Чокой Вадим Васильович, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом дозавантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.