Період оскарження умов закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 402 705,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 013,53 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 44124829 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Марія ХАРТНИК |
| Телефон: | +380938609707 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 12301, Україна, Житомирська область,селище міського типу Черняхів, Рад майдан, будинок 1 |
3 |
Керуючись вимогами статті 11 та 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості). Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями Борошно, крупи ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Перелік виявлених невідповідностей: 1.Відповідно до Додатку 2 тендерної документації п.4. Учасником надається в складі пропозиції Гарантійний лист щодо погодження з проектом договору згідно Додатку 5 тендерної документації. Учасником ФОП Іскра Микола Миколайович в складі пропозиції не надано вищезазначеного гарантійного листа. 2.) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 2 тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист передбачений додатком 2. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах відповідно до вимог Закону та з урахуванням Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та з урахуванням Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.