Період оскарження умов закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 625 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 125,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство "Івано-Франківський обласний спеціалізований (спеціальний) кістково-туберкульозний санаторій "Смерічка" Івано-Франківської обласної ради |
| ЄДРПОУ: | 01993210 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шегрин Ірина Миколаївна |
| Телефон: | +380680262772 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 78595, Україна, Івано-Франківська область,Ворохта, вул. Данила Галицького, 65А, смт.Ворохта, Надвірнянський район, Івано-Франківська область |
8 |
Вимога про усунення порушень Опис : 1. Перелік виявлених недоліків : Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації - Додаток 1 1) Копія договору вказаного в довідці (пп.1.1.1. п.1 Додаток 1) 2) Оригінал позитивного листа – відгуку, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору.(пп.1.1.2. п.1 розділу Наявність досвіду виконання аналогічних договорів, Додаток 1) 3) Інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або Документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. (пп.1.1 п.1 розділу Інформація про відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, Додаток 1) 4) Довідка (згідно наданого зразка у Додатку 1) про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Копія договору вказаного в довідці. 2) Оригінал позитивного листа – відгуку, що відповідає копії поданого аналогічного договору від організації яка зазначена в довідці про виконання аналогічного договору. 3) Інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з Замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. або Документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. 4) Довідка (згідно наданого зразка у Додатку 1) про відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.