Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Застосований критерій оцінки – ціна (100%). Детальна інформація щодо термінів поставки товару визначена в умовах тендерної документації. Надання забезпечення тендерних пропозицій не передбачається
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 27 005,00 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 270,05 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Радченко Ірина Миколаївна |
Телефон: | 380673904853, 380994277883 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
1 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами та доповненнями), філія "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ДІАДЕМА", код ЄДРПОУ 21078029 (далі – Учасник), з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Оброблені фрукти та овочі для філії "Кременчуцька ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") (закупівля №: UA-2023-09-11-013460-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації, пункт 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 та пункт 1.4 Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації. 1) Відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається Учасником через електронну систему закупівель у тому числі шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у тому числі файлу «Зобов’язання», що оформлений у відповідності з додатком №3 до тендерної документації, 2) Відповідно до вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Учасник повинен надати довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним за предметом закупівлі є договір поставки родзинок, повидла фруктового, огірків консервованих та пасти томатної. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається: відповідно до вимог пункту 3.1.1.1. Таблиці №1 - копія договору з додатками до нього або іншими документами (акти приймання-передачі послуг тощо), які містять перелік послуг, що є аналогічні предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до вимог п. 3.1. відповідно до вимог пункту 3.1.1.2 Таблиці №1 - лист-відгук від Замовника, підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. 3) Відповідно до вимог пункту 1.4 Таблиці №3 Учасник повинен надати Лист-згоду керівника учасника процедури закупівлі щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно наведеної форми. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1) У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній файл «Зобов’язання», що оформлений у відповідності з додатком №3 до тендерної документації, 2) Учасником завантажено у складі тендерної пропозиції файл «Аналогічні договори.pdf», в якої відсутнє посилання на виконання аналогічних договорів поставки повидла фруктового, огірків консервованих та пасти томатної та, відповідно, відсутні документи відповідно до вимог пунктів 3.1.1.1 та 3.1.1.2 до них. Також для поз.№2 Довідки відсутній лист-відгук від Замовника, підтверджуючий виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наданого відповідно до вимог п. 3.1.1.1. 3) В завантаженому Учасником Листі-згоди керівника учасника процедури закупівлі щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних» (файл «ЛЗ персональні дані.pdf») дата документу (12.06.2023) не відповідає вихідній даті документу (№1631 від 18.09.2023). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Завантажити через електронну систему закупівель: 1) на виконання вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації - файл «Зобов’язання», що оформлений у відповідності з додатком №3 до тендерної документації, 2) на виконання вимог пункту 3.1 Таблиці №1 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації - довідку у формі заповненої таблиці за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів). Аналогічними за предметом закупівлі є договори поставки родзинок, повидла фруктового, огірків консервованих та пасти томатної. Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник може підтвердити одним договором та/або окремими договорами. Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) завантажити документи відповідно до вимог пунктів 3.1.1.1 та 3.1.1.2 3) на виконання вимог пункту 1.4 Таблиці №3 Розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації – коректний Лист-згоду керівника учасника процедури закупівлі щодо обробки персональних даних відповідно до вимог Закону України «Про захист персональних даних», згідно наведеної форми. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.