Період оскарження умов закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 16-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 296 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 11 480,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Головне управління Національної поліції в Дніпропетровській області |
ЄДРПОУ: | 40108866 Досьє YouControl |
Сайт: | http://dp.npu.gov.ua |
Контактна особа: | Олександр БУГАЙОВ |
Телефон: | +380567565629, +380567565283 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49101, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, вул. Троїцька, 20 А |
12 |
Вимога про усунення невідповідностей пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Базілевич Андрій Ігорович (пропозиція 1 999 680,00 грн. без ПДВ), яка була розглянута уповноваженою особою на відповідність умовам тендерної документації. За результатами розгляду наданих учасником документів виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. У Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» вимагалося на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: - довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору; - сканкопiю аналогічного договору (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами за наявності таких), інформація по якому відображена в Довідці; -сканкопiю видаткових накладних/актів приймання-передачі по договору, інформація по якому відображена учасником в Довідці. На цю вимогу Учасником надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору в якій: - у графі 2 «Номер та дата укладання аналогічного договору, предмет договору та строк поставки товару за договором» не прописано предмет договору та невірно вказано строк поставки товару; - у графі 1 «Найменування, код ЄДРПОУ, адреса, телефон, ПІБ контактної особи замовника» прописано прізвище та ініціали контактної особи замовника, вимагалось прізвище, ім’я, по батькові. 2. Пунктом 1 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося: 1) «Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу». Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з Реєстру «Опендатабот» який не є повним; 2) пунктом 8 Додатку 7 до тендерної документації вимагалося прописати «Основні/основний види/вид господарської діяльності». Учасником прописано основний вид діяльності але не зазначено номер за КВЕД; 3) пунктом 6 Додатку 6 до тендерної документації вимагалося надати: - «Проєкт договору, який підготовлено у Додатку № 5 до тендерної документації. Проєкт договору повинен бути заповнений для сторони учасника, включаючи преамбулу, реквізити, специфікацію із зазначенням найменування товару, кількості, ціни, вартості. Проєкт договору має бути підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника». Учасник надав не повністю заповнений проєкт договору, а саме – не прописано Суму договору п. 2.1. та не заповнено Специфікацію до договору (Ціна за одиницю без ПДВ, вартість без ПДВ та Всього вартість Товару без ПДВ). Привести у відповідність інформацію та документи. 1. Надати оновлену довідку про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із виправленим строком поставки товару (додаток 1 до аналогічного договору), прописаним предметом договору, призвищем, ім’ям та по батькові контактної особи замовника. 2. Надати оновлений Додаток 7 до тендерної документації із зазначенням у пункті 8 цього додатку основного виду господарської діяльності та номер за КВЕД. 3. Надати повний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу. 4. Надати оновлений повністю заповнений проєкт договору із зазначенням Суми договору без ПДВ та вартості товару, що прописано в Додатку 1 до договору без ПДВ. Просимо звернути увагу на те, що ціна договору має бути така, яка була до аукціону, оскільки ми перевіряємо тендерну пропозицію, яка подана у період подання пропозицій. Також у приамбулі проєкту договору прописати документ, на підставі якого діє ФОП Базілевич А.І. Відповідно до вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.