Період оскарження умов закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-09-2023, 00:00
Закупівля проводиться за кошти місцевого бюджету. Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у п. 1 і п. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 81 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 816,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Зіньківський дитячий будинок-інтернат імені О.В. Синяговського |
ЄДРПОУ: | 03189222 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.zdbi.org.ua/ |
Контактна особа: | Заєць Олександр Олександрович |
Телефон: | +380535331278 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 38100, Україна, Полтавська область,Зіньків, вул.Соборності, 91 |
2 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями по предмету «Морква, цибуля, часник, капуста – код ДК 021-2015 (CPV) - 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи» ідентифікатор закупівлі «UA-2023-09-09-000055-a» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: надано довідку про виконання Учасником аналогічного договору, де помилково зазначено короткий опис предмета закупівлі не виконаного договору, а оголошених відкритих торгів з особливостями, як вимагалось у підпунктах 1.1 та 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до Тендерної документації; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» та підпункт 5.1 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної документації, а також підпункти 1.1 та 1.4 пункту 1 Додатку № 3 до Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати оновлену Довідку про виконання Учасником аналогічного договору із зазначенням короткого опису предмету саме виконаного договору зазначеного в тендерній пропозиції, передбаченого пунктом 1 Додатку № 3 до Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.