Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
ДК 021:2015 код 15110000-2 М’ясо (Філе куряче охолоджене; Свинина нежирна) Деталізований CPV код (у т.ч. для лотів) та його назва ДК 021:2015: 15112130-6 - Курятина ДК 021:2015: 15113000-3 — Свинина Процедура закупівлі – відкриті торги на 2023 рік у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 454 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 270,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради |
ЄДРПОУ: | 40448087 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Яна Володимирівна Петренко |
Телефон: | +380502188048, +380536524107 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 39000, Україна, Полтавська область,Глобинський район, місто Глобине, вул. Центральна, 285 |
2 |
В тендерній пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД", яка зараз перебуває на етапі розгляду, виявлено невідповідності до умов тендерної документації, а саме: 1. Умовами Додатку 1 до тендерної документації, пункту 2 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* зокрема встановлено наступні вимоги до учасників закупівлі про надання у складі пропозиції: 1) «-Завірену Учасником, належним чином, копію договору на проведення комплексу з дерати-зації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, що зазначались учасником. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження ви-конання договору надати акт виконаних робіт за травень-липень 2023 року» На підтвердження даної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" надали у складі своєї пропозиції копію договору на проведення комплексу з де-ратизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника, що зазначались учасником. В підтвер-дження виконання договору надали акт виконаних робіт за травень, липень 2023 року. Просимо учасника закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" надати акт виконаних робіт за червень 2023року. 2) « - завірену Учасником, належним чином, копію договору на проведення комплексу з дезін-фекції транспорту учасника, інформація про який надавалась учасником. Договір повинен бути укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі. В підтвердження виконання договору надати акт виконаних робіт за травень-липень 2023 року» На підтвердження даної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" надали у складі своєї пропозиції копію договору на проведення комплексу з дез-інфекції транспорту учасника, що зазначались учасником. В підтвердження виконання договору надали акт виконаних робіт за травень, липень 2023 року. Просимо учасника закупівлі ТОВА-РИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" надати акт виконаних робіт за червень 2023року Пунктом 40 Постанови про особливості передбачено право Замовнику надати повідомлен-ня з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасни-ком процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що повинно бути виправлено учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідом-лення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на вказане надаємо право учас-нику протягом встановленого строку додати вказаний документ/и, що відсутні У випадку неподання вказаних документів у визначений строк, пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДГРАНД" буде відхилена згідно підпунк-ту 1 пункту 41 Постанови про особливості: «учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або докуме-нтах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідом-лення з вимогою про усунення таких невідповідностей»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.