Період оскарження умов закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 166 500,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 665,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДП "Український державний медико-соціальний центр ветеранів війни" |
| ЄДРПОУ: | 05480766 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Катерина Шуляк |
| Телефон: | +380956359239 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08455, Україна, Київська область,с. Циблі, вул. Лісова, 2 |
6 |
1.1. не повністю заповнений проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації (не заповнені п.3.1, 5.1, 12.6 та специфікація); 1.2. В наданому сканованому оригіналі договору на проведення комплексу з дератизації, дезінсекції, дезінфекції приміщень учасника відсутня інформація про приміщення учасника які зазначались в довідці згідно вимог п 1.2 додатку 2 цієї документації; 1.3. В наданому сканованому оригіналі договору на проведення комплексу з дезінфекції транспорту учасника відсутня інформація про транспорт (який саме) учасника, який зазначався в довідці згідно вимог п 1.1 додатку 2 цієї документації (Вих. № 1642 від 15.09.23); 1.4. Відсутній сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами (Надано сертифікат на виробництво). 1.5. Відсутній сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO9001:2015 (ISO9001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами (Надано сертифікат на виробництво). 1.6. Відсутній сканований оригінал діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату про відповідність системи екологічного управління вимогам ДСТУ ISO14001:2015 (ISO14001:2015, IDT), що виданий на ім’я учасника стосовно зберігання, складування, відвантаження, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами (Надано сертифікат на виробництво). 1.7. Відсутній сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження потужностей для збереження товарів Учасника, інформація про які надавалась відповідно до вимог пункту 1.2 додатку 2 цієї документації (Наданий акт виданий у 2022 році, в акті не зазначено потужності, інформація про які надавалась у довідці (Вих. № 1640 від 15.09.23) відповідно до вимог пункту 1.2 додатку 2 документації); 1.8. Відсутній сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів Учасника, інформація про які надавалась відповідно до вимог пункту 1.2 додатку 2 цієї документації (Наданий акт виданий у 2022 році, в акті не зазначено потужності, інформація про які надавалась у довідці (Вих. № 1640 від 15.09.23) відповідно до вимог пункту 1.2 додатку 2 документації) 1.9. Відсутній сканований оригінал акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України не раніше 2023 року на обстеження транспорту Учасника (в акті повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п.1.1 додатку 2 цієї документації); 1.10. Відсутній сканований оригінал акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий не раніше 2023 року управлінням Держпродспоживслужби України на транспорт учасника(в акті повинні бути зазначені авто, інформація про які надавалася згідно п.1.1 додатку 2 цієї документації); 1.11. Відсутні документи, що підтверджують проходження гігієнічного навчання працівників в Державних або комунальних установах Міністерства охорони здоров’я України. В медичних книжках працівників, відсутня позначка про проходження відповідного навчання; 1.12. Відсутні скановані копії оригіналу акту проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП, результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника, інформація про яких надавалась відповідно до п. 2.1. додатку 2 цієї документації, та сканованої копії оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження; 1.13. Відсутні документи, які підтверджують проходження навчання працівників, інформація про яких надавалася згідно п.2.1 додатку 2 цієї документації, щодо вирішення питань безпечності харчових продуктів відповідно до вимог ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) щодо основ системи НАССР, питань гігієни та розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) на підприємствах харчової промисловості та громадського харчування, при здійсненні діяльності зі складування, транспортування та оптової торгівлі харчовими продуктами відповідно до вимог чинних в Україні нормативно-правових актів; 1.14. Відсутній сканований оригінал договору із установою, яка проводила вимірювання джерел іонізуючого випромінювання в кабіні, фургоні та по поверхні автотранспортного засобу, який буде застосовано Учасником для перевезення продуктів харчування, виданого не раніше 2023 року уповноваженим на те державним органом (установою, організацією); 1.15. Відсутні скановані оригінали експертних висновків контролю якості дезінфекції за бактеріологічними показниками. Експертні висновки повинні бути видані акредитованими НААУ лабораторіями, за результатами останньої проведеної дезінфекції. Оскільки відсутні експертні висновки контролю якості дезінфекції, неможливо встановити установу, яка проводить дослідження, відповідно, атестат про акредитацію лабораторії вважається відсутнім; 1.16. Відсутній сканований оригінал експертного висновку перевірки відповідності води питної за мікробіологічними показниками Державним правилам і нормам (ДСанПін). Оскільки відсутній експертний висновок перевірки відповідності води питної, неможливо встановити установу, яка проводить дослідження, відповідно, атестат про акредитацію лабораторії вважається відсутній; 1.17. Відсутній сканований оригінал договору укладеному між учасником та уповноваженим підприємством про надання учаснику послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення відходів), який укладений строком не менше ніж термін поставки предмету закупівлі (Наданий договір терміном до 31.12.2019 р.); 1.18. Відсутня сканована копія оригіналу результату санітарно-мікробіологічних досліджень повітря приміщень для збереження товару учасника, інформація про які надавалась відповідно до п. 1.2 додатку 2 цієї документації, та сканована копія оригіналу Договору, укладеного державними або комунальними установами Міністерства охорони здоров’я України з учасником процедури на проведення даного дослідження. Документи повинні бути видані не раніше 2023 року; 1.19. Відсутні свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобів вимірювальної техніки (термометр(и) та гігрометр(и)) з метою підтвердження, що зазначені засоби відповідають вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи, сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування та Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування; 1.20. Відсутні свідоцтво стосовно проведення учасником процедури калібрування засобу вимірювальної техніки (термометру цифрового у спеціалізованому транспорті, інформація про який надавалась відповідно до вимог п.1.1 додатку 2 цієї документації) з метою підтвердження, що зазначений засіб відповідає вимогам, встановленим під час обігу предмета закупівлі, які видано на ім’я учасника не раніше 2023 року акредитованим Національним агентством з акредитації України органом, що проводив вищезазначені роботи, сканований оригінал в кольоровому вигляді атестату про акредитацію виданого Національним агентством з акредитації України, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення калібрування та Договір, укладений між учасником та установою, яка проводила відповідні випробування.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.