Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 106 550,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 532,75 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІКНЯНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАСТАВНІВСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04418570 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Вікторія Саїн |
Телефон: | +380966692533 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59433, Україна, Чернівецька область,Заставнівський р-н, , с. Вікно |
1 |
Керуючись положенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) Замовник у встановлені законодавством строки публікує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП "ЛИСЮК ЮРІЙ СТЕПАНОВИЧ" у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (капуста, цибуля, морква, буряк, часник, яблуко). Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ, та, враховуючи п. 41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником ФОП Лисюк Ю.С., у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Лисюк Ю.С., встановлено невідповідність пропозиції встановленим вимогам згідно Додатку № 2 Тендерної документації, а саме: У складі пропозиції учасником надано довідку про наявність досвіду виконання 8 аналогічних договорів, з яких 5 договорів у 2023 році, що не відповідає вимогам п. 2.1. Додатку 1 до ТД, зокрема згідно яких учасник повинен надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання протягом 2022-2023 року аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен вказати інформацію про виконання не менше 4 (чотирьох) аналогічних договорів за кожен рік, за кодом згідно коду ДК 021:2015:03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), інформація про який знаходиться у публічному доступі на веб-порталі https://prozorro.gov.ua. Учасником не надано підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт / поставки товару, визначених у технічних вимогах, учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій, визначених у технічних вимогах до предмета закупівлі. Учасником не надано документи, які підтверджують відповідність товару (документами, що підтверджують належну якість та безпеку харчових продуктів, продовольчої сировини і супутніх матеріалів, є: 1) сертифікат відповідності 3) інші підтверджуючі документи встановлені діючим законодавством на запропоновану продукцію або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов'язковій сертифікації тощо. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та документах, що подані учасником ФОП Лисюк Ю.С., просимо привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом до завантаження вищезазначених документів до складу пропозиції згідно вимог Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.