Період оскарження умов закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 275 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 375,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 26198169 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Блиндюк Ірина |
Телефон: | 0953669626 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, бул. Т. ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
3 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Турок Галина Петрівна в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи (слива, виноград) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації учасник має надати гарантійний лист від Учасника, щодо забезпечення поставки до кожного окремого місця доставки. Доставка товару включена у вартість товару та відбувається адресно, силами учасника переможця. - відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації учасник має надати , продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, експертні висновки, протоколи випробувань, ін.) (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист). - відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації учасник має надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції «Учасника» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим «Замовником», «Учасник» повинен надати опис запропонованих товарів у формі пояснювальної записки. - Відповідно Додатку №1 до Тендерної документації учасник має надати копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: - гарантійний лист від Учасника, щодо забезпечення поставки до кожного окремого місця доставки. Доставка товару включена у вартість товару та відбувається адресно, силами учасника переможця. - продукція, що постачається, повинна супроводжуватись відповідними документами, наявність яких передбачена законодавством (накладні, товарно-транспортні накладні, сертифікати якості, експертні висновки, протоколи випробувань, ін.) (в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист). - для підтвердження відповідності тендерної пропозиції «Учасника» технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим «Замовником», «Учасник» повинен надати опис запропонованих товарів у формі пояснювальної записки. - копії актів наданих послуг за передостанні два місяці до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.