Період оскарження умов закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 278 640,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 393,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України |
ЄДРПОУ: | 38245193 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Марина |
Телефон: | 380987030687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Озерна, будинок 14 |
10 |
Шановний Учасник, ТОВ «Радивилівмолоко», при розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено певні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 відсутня копія або оригінал сертифікату, що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO14024:2018, IDT) НАТУРАЛЬНІ ПРОДУКТИ. ЕКОЛОГІЧНІ КРИТЕРІЇ ТА МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ та додатки до сертифікату , що підтверджують відповідність готової молочної продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020. 1.2 відсутня копія або оригінал акту обстеження складського приміщення для зберігання готової молочної продукції. 1.3 відсутня копія або оригінал звіту про результати дослідження змивів після закличної дезінфекції органами Держпродспоживслужби. 1.4 відсутні документи, які підтверджують проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації) з питань гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату проведення навчання. 1.5 відсутній акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця. 1.6 відсутній акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування (без недоліків чи невідповідностей), виданий не раніше 2022 року. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. 2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності наведені в дужках до переліку та опису виявлених невідповідностей: 2.1 на виконання вимог пункту 1.2.4 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає копію або оригінал сертифікату що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO14024:2018, IDT) НАТУРАЛЬНІ ПРОДУКТИ. ЕКОЛОГІЧНІ КРИТЕРІЇ ТА МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ та додатки до сертифікату , що підтверджують відповідність готової молочної продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020. 2.2 на виконання вимог пункту 1.2.8 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає копію або оригінал акту обстеження складського приміщення для зберігання готової молочної продукції. 2.3 на виконання вимог пункту 1.2.9 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає Копія або оригінал звіту про результати дослідження змивів після закличної дезінфекції органами Держпродспоживслужби. 2.4 на виконання вимог пункту 2.1.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає документи, які підтверджують проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 5 до тендерної документації) з питань гігієни персоналу та гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату проведення навчання. 2.5 на виконання вимог пункту 1.1.4 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця; або відповідно до п.п. 1.7 розділу 3 Тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. 2.6 на виконання вимог пункту 1.2.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає Акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування (без недоліків чи невідповідностей), виданий не раніше 2022 року; або відповідно до п.п. 1.7 розділу 3 Тендерної документації, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях тендерної документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 копія або оригінал сертифікату що розроблений у відповідності до стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO14024:2018, IDT) НАТУРАЛЬНІ ПРОДУКТИ. ЕКОЛОГІЧНІ КРИТЕРІЇ ТА МЕТОД ОЦІНЮВАННЯ ЖИТТЄВОГО ЦИКЛУ та додатки до сертифікату, що підтверджують відповідність готової молочної продукції вимогам СОУ ОЕМ 08.002.03.008:2020. 3.2 копія або оригінал акту обстеження складського приміщення для зберігання готової молочної продукції. 3.3 копія або оригінал звіту про результати дослідження змивів після закличної дезінфекції органами Держпродспоживслужби. 3.4 документи, які підтверджують проходження навчання працівників (зазначених у п. 2.1 ч. 2 Додатку № 1 до тендерної документації) з питань гігієнічних вимог до обігу харчових продуктів, що засвідчують дату проведення навчання. 3.5 акт перевірки транспортних засобів – рефрежираторів (які вказано в довідці про наявність спеціалізованих транспортних засобів), складеного за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин (наказ 447 від 08.08.2019) (без недоліків чи невідповідностей) виданий на ім’я учасника або перевізника або орендодавця; або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів. 3.6 акт за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами, виданий на обстеження складських приміщень по зберіганню продуктів харчування (без недоліків чи невідповідностей), виданий не раніше 2022 року; або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.