Період оскарження умов закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 800,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 24,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ГАЛИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 43991679 Досьє YouControl |
Сайт: | https://galych-osvita.gov.ua |
Контактна особа: | Олена Стасенко |
Телефон: | +380343122189 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 77100, Україна, Івано-Франківська область,місто Галич, вул.Винниченка, будинок 8 |
0 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Не надана довідка, яка містить інформацію про підтвердження повноважень керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі, чим порушено вимоги пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Надана інформаційна довідка щодо наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору без зазначення контактної особи контрагента та номеру телефону контактної особи контрагента, що порушує вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. 3. Не надані документи що підтверджують виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо), зазначеного в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, що порушує вимоги пп.1.1. п.5 розділу 3 тендерної документації. 4. Надана копія експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданого на ім’я Учасника, проте пп.2 п.6 розділу 3 тендерною вимагалось надання оригіналу даного документа. Керуючись пунктом 43 особливостей, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами), просимо усунути невідповідності в інформації та/або документах, які надані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції на виконання вимог тендерної документації, а саме: 1. Надати довідку, яка містить інформацію про підтвердження повноважень директора або керівника або уповноваженої особи щодо підпису документів його пропозиції та договору за результатами закупівлі. 2. Надати інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із зазначенням контактної особи контрагента та номеру телефону контактної особи контрагента. 3. Надати документи що підтверджують виконання аналогічного договору (акти та/або накладні тощо), зазначеного в довідці про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 4. Надати оригінал експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів рослинного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», виданого на ім’я Учасника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.