Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
ID закупівлі: bd6fbd388792446e82ba0a2eab1574f8
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 173 400,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 867,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою "Кадетський корпус" імені І.Г.Харитоненка Державної прикордонної служби України |
ЄДРПОУ: | 38245193 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Марина |
Телефон: | 380987030687 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область,Хмельницький, вул.Озерна, будинок 14 |
2 |
Шановний Учасник, ТОВ «ХМЕЛЬНИЦЬКХЛІБ», при розгляді Вашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено певні невідповідності: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1 відсутня інформаційна довідка Учасника щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область). 1.2 не засвідчена копія Додаткової угоди №1 від 29.12.2022 року до Договору оренди транспортного засобу №26 від 01.10.2019р. 1.3 інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі подана не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме у поданій інформації не зазначені: де зареєстрована потужність, правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо). 1.4 інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі (ПІП, Посада; Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК) подана не у відповідності до вимог Тендерної документації, а саме у поданій інформації не зазначені дати наступного проходження медогляду, яка зазначені в ОМК. 1.5 особисті медичні книжки форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013р. без відмітки лікаря про своєчасне проходження медогляду осіб, які зазначені в довідці; 1.6 у складі тендерної пропозиції Учасника Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі подана не у відповідності зі зразком, що вимагався тендерною документацією; 1.7 відсутня копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Для не платників податку на додану вартість подається оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу); 1.8 відсутній гарантійний лист Учасника про те, про те, що запропонований продукт буде поставлено із дотриманням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р.; 1.9 відсутній гарантійний лист Учасника про те, що Доставка продукції здійснюється спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Працівники Постачальника, що здійснюють доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями); 1.10 гарантійний лист Учасника про те, що неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, товар, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. 1.11 відсутня довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 2 Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 на виконання вимог пункту 1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає Інформаційну довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці). 2.2 на виконання вимог абз.3 пункту 1.3. Розділу 3 Тендерної документації, у випадку надання учасником надання копії документу – має бути надана копія, яка повинна містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі, зазначення прізвища, ініціалів, посади особи, яка підписує тендерну пропозицію та печатку учасника (у разі наявності). Копії документів повинні містити надпис «Згідно з оригіналом» тощо. 2.3 на виконання вимог пункту 1.2 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає інформаційну довідку про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (Адреса розташування потужності; реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності). 2.4 на виконання вимог пункту 2.1. Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі (ПІП, Посада; Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК). 2.5 на виконання вимог пункту 2.1.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник подає Особисті медичні книжки форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. 2.6 на виконання вимог статті 16 та статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог пункту 3.1 Розділу 1 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник надає Інформаційну довідку щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно поданого зразку; 2.7 на виконання вимог п.2 розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу); 2.8 на виконання вимог абз. 1 п.4 розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що запропонований продукт буде поставлено із дотриманням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р.; 2.9 на виконання вимог абз. 2 п.4 розділу 4 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати гарантійний лист про те, що доставка продукції здійснюватиметься спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Працівники Постачальника, що здійснюватимуть доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями); 2.10 на виконання вимог пп. 1.1. п.1 розділу 5 Додатку 1 Тендерної документації Учасник повинен надати лист-гарантію про те, що неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, товар, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. 2.11 на виконання вимог абз. 4 розділу 2 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей. 3 Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 інформаційна довідка щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (не менше 1 одиниці) з інформацією: марка, модель, тип (вид) кузову; реєстраційний номер транспортного засобу; правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором перевезення тощо); назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання транспорту; інформація про державну реєстрацію оператора ринку на транспортний засіб (зазначити реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); 3.2 оригінал або засвідчена копія Додаткової угоди №1 від 29.12.2022 року до Договору оренди транспортного засобу №26 від 01.10.2019р. 3.3 інформаційна довідка про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі (Адреса розташування потужності; реєстраційний номер потужності; дата реєстрації; де зареєстрована потужність (область); Правові підстави використання (власні/орендовані/ за договором зберігання тощо); Назва та реквізити документу, що підтверджує правові підстави використання потужності). 3.4 інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі (ПІП, Посада; Дата наступного проходження медогляду, яка зазначена в ОМК). 3.5 оригінали або засвідчені копії особистих медичних книжок форми №1-ОМК, затвердженої наказом МОЗ від 21.02.2013 р., (з відміткою лікаря про своєчасне проходження медогляду) осіб, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі. 3.6 інформаційна довідка щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно поданого зразку у розділі 1 Додатку 1 до Тендерної документації; 3.7 копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія). Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу); 3.8 гарантійний лист про те, що запропонований продукт буде поставлено із дотриманням Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р.; 3.9 гарантійний лист про те, що доставка продукції здійснюватиметься спеціалізованим автотранспортом згідно з Санітарними правилами для підприємств продовольчої торгівлі у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю. Працівники Постачальника, що здійснюватимуть доставку товару та вантажно-розвантажувальні роботи, повинні під час постачання товару обов’язково мати при собі особисті медичні книжки з результатами своєчасного проходження обов’язкових медичних оглядів та бути забезпечені санітарним одягом (халатом та рукавицями); 3.10 лист-гарантію про те, що неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, товар, підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. 3.11 довідка у довільній формі щодо відсутності підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 47 Особливостей.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.