Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 186 200,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 931,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) № 33 "КРИСТАЛИК" ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 20559070 Досьє YouControl |
Сайт: | http://krystalyk33.if.ua |
Контактна особа: | Наталія Чуба |
Телефон: | +380685432500 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 76006, Україна, Івано-Франківська область,місто Івано-Франківськ, вул. Вовчинецька, 198В |
5 |
Під час розгляд тендерної пропозиції учасника встановлено невідповідності тендерної пропозиції: Відповідно до п. 9.1 додатку № 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» Доставка Товару повинна здійснюватися спеціалізованим автотранспортом Учасника, який повинен відповідати встановленим санітарно-гігієнічним вимогам (ст.44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Водії та особи, що здійснюють доставку товару повинні мати чинні особисті медичні книжки та спецодяг. У складі пропозиції надати копії діючих медичних книжок перша сторінка розвороту книжки та розворот сторінок книжки, де зроблено останній запис про проходження медичного огляду). У складі пропозиції учасник надав медичні книжки працівників без фотографій. Форма медичної книжки 1-ОМК «Особиста медична книжка» та інструкція із її заповнення затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 15, який Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 23 квітня 2013 р. за № 662/2319. Дана форма медичної книжки передбачає наявність фотографії 3Х4см. Учаснику необхідно привести медичні книжки у відповідності до вимог законодавства та надати скановані копії. Наголошуємо учаснику, що усунення недоліків може стосуватися тільки тих документів (у даному випадку медичних книжок), які надані ним у складі тендерної пропозиції. Надаємо можливість Учаснику виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.