Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Закупівля здійснюється відповідно до ПОСТАНОВИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 316 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 160,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти Бучацької міської ради |
| ЄДРПОУ: | 44033810 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сулік Галина |
| Телефон: | +380967491676 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 48402, Україна, Тернопільська область,місто Бучач, майдан Волі, будинок 1 |
2 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 3 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» : - На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку з інформацією про такі договори. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати відгуки, копію аналогічного договору(договорів) з усіма додатками та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Аналогічним вважається договір, який співпадає з предметом закупівлі за кодом або ж за загальною назвою. Учасником не надано копію аналогічного договору(договорів) з усіма додатками та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. 2. Відповідно до п. 4 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» : - На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік( (податкова декларація – для ФОПів).). Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Учасником подана пояснювальна записка про причину неподання фінансової звітності, однак в ній не зазначено відповідних посилань на норми Закону . 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати: 1. Копію аналогічного договору з усіма додатками та копію документів, що підтверджують його виконання в повному обсязі. 2. Пояснювальну записку про причини не подання фінансової звітності з усіма потрібними посиланнями на норми Закону. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.