Період оскарження умов закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-09-2023, 00:00
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 567 502,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 837,51 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 40081216 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.pz.gov.ua |
| Контактна особа: | Ліна Адаменко |
| Телефон: | +0577245833 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 61052, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Євгена Котляра, буд. 7 |
2 |
- згідно п.1 Додатку 2 тендерної документації: довідка/інформація у довільній формі стосовно наявних складських приміщень та автотранспортних засобів. У разі відсутності в учасника складських приміщень та автотранспортних засобів надати інформацію стосовно пункту навантаження та власників транспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії; - згідно п.2 Додатку 3 тендерної документації: копія чинної редакції Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких), посвідчена підписом, печаткою учасника (або нотаріально посвідчена копія). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» учасник зобов’язаний надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) такі документи: лист учасника довільної форми, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту у новій редакції) або надати замовнику копію документу «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії «Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи» із зазначенням відповідного коду доступу; - згідно п.3 Додатку 3 тендерної документації: довідка з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата; - згідно п.5 Додатку 3 тендерної документації: довідка з відомостями про учасника за наведеною формою. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП; - згідно п.13 Додатку 3 тендерної документації: довідка у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування у Учасника; - згідно п.1.1 Додатку 1 тендерної документації: документи, які підтверджують відповідність виробників та їх продукції вимогам, встановленим чинним законодавством та нормативними документами. При перевірці пропозиції ТОВ «ДНІПРО МІЛК ГРУП» виявлено наступне: - відповідно п.1 Додатку 2 тендерної документації: довідка/інформація учасника стосовно наявних складських приміщень та автотранспортних засобів не містить інформації про наявність автотранспортних засобів або інформації про власників автотранспортних засобів, якими предмет закупівлі буде доставлений до структурних підрозділів філії; - відповідно п.2 Додатку 3 тендерної документації: учасником не наданий опис до Статуту; - відповідно п.3 Додатку 3 тендерної документації: учасником не надано довідку з банку про відкриті рахунки, які будуть внесені до договору та за якими буде здійснюватись оплата; - відповідно п.5 Додатку 3 тендерної документації: учасником не надано довідку з відомостями про учасника за наведеною формою у форматі Word з накладенням КЕП/УЕП, при цьому така довідка надана у форматі PDF; - відповідно п.13 Додатку 3 тендерної документації: учасником не надано довідку у довільній формі про відсутність заблокованих податкових накладних/розрахунків коригування; - відповідно п.1.1 Додатку 1 тендерної документації: учасником не надано документ про підтвердження оцінки відповідності постачальника.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.