Період оскарження умов закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 379 100,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 895,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Рахнівсько-Лісовий ліцей Шпиківської селищної ради Тульчинського району Вінницької області |
ЄДРПОУ: | 20098604 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Зозуля Богдана Миколаївна |
Телефон: | +380960868464 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 23536, Україна, Вінницька область,село Рахни- Лісові, вулиця Макаренка 3 |
0 |
Відповідно до частини 43 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Розглянувши тендерну пропозицію ФОП «Костюк Юліана Анатоліївна», було встановлено її невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1.Учасник процедури закупівлі повинен надати заповнену форму цінової пропозиції, з підписом уповноваженої особи Учасника та завіреною печаткою (у разі використання) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. В складі пропозиції ФОП «Костюк Юліана Анатоліївна» форма тендерної пропозиції не заповнена відповідно до вимог Замовника. 2.Замовником виявлено невідповідність у документах що подані Учасником, а саме: довідка №3/28 від 28.08.2023 та гарантійний лист №4/28 від 28.08.2023. Таким чином, виходячи із вищезазначеного, просимо завантажити в електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1.подати заповнену форму цінової пропозиції, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірену печаткою (у разі використання) відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 2. довідку №3/28 від 28.08.2023 та гарантійний лист №4/28 від 28.08.2023 подати з відповідною інформацією. В іншому разі, тендерна пропозиція буде відхилена відповідно до ч.44 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.