Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 135 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 675,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Відділ освіти, культури,туризму, молоді та спорту Орининської сільської ради |
ЄДРПОУ: | 43944482 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Бура Лілія Михайлівна |
Телефон: | +380968589417 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 32331, Україна, Хмельницька область,село Оринин, вул.Шевченка Тараса , будинок 72 |
0 |
1. Відповідно до п. 3.5.2. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 1.1. Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі. 1.2. Учасник у складі тендерної пропозиції також повинен надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів, а також надати копії документів, що підтверджують право власності чи користування або також копію договору на вантажоперевезення, якщо у процесі будуть залучені треті особи-вантажоперевізники, тощо. В складі пропозиції Учасника відсутні всі вищевказані документи стосовно Наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 2. Відповідно до п. 3.5.2. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям зокрема, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), останній повинен надати у порядку визначеному цією документацію всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: 2.1. Довідка з зазначенням аналогічних договорів (договору)*, разом із копією аналогічного договору, що вказаний в довідці. Учасником в складі пропозиції надано довідку щодо виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, проте копію самих договорів в складі пропозиції Учасника не надано. 3. Відповідно до п. 3.5.6. ч.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 47 Особливостей) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) визначено, що Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей та зобов’язаний надати в складі пропозиції: - Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей Пропозиція Учасника не містить Гарантійного листа в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. 4. У відповідності до вимог Викладених в п.3 Додатку 2 Тендерної документації визначено, що вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам, про що в складі пропозиції подається відповідний гарантійний лист. Пропозиція Учасника не містить гарантійного листа про те, шо вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам. 5. Також, пропозиція Учасника не містить пояснювальної записки з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ). 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів в електронну систему закупівель, а саме Інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що необхідні для забезпечення поставки продукції, що є предметом закупівлі та надати документи, що підтверджують наявність у нього власних або орендованих автотранспортних засобів, а також надати копії документів, що підтверджують право власності чи користування або також копію договору на вантажоперевезення, якщо у процесі будуть залучені треті особи-вантажоперевізники, тощо; 2. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів в електронну систему закупівель, а саме копію аналогічного договору, що вказаний в довідці про наявність досвіду виконання аналогіних договорів; 3. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів в електронну систему закупівель, Гарантійний лист в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; 4. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів в електронну систему закупівель, про те, шо вразі поставки товару неналежної якості термін заміни товару Учасником становить 2 дні з моменту встановлення, що товар не відповідає встановленим якісним характеристикам; 5. Надати, шляхом дозавантаження відповідних документів в електронну систему закупівель, а саме пояснювальну записку з описом якісних та функціональних характеристик предмету закупівлі, його екологічної чистоти та країну походження (основні якісні характеристики, у тому числі відповідність стандартам, що визначені відповідними ДСТУ)
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.