Період оскарження умов закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-08-2023, 00:00
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2023 року
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 66 528,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 340,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний заклад з надання психіатричної допомоги м. Берегова» Закарпатської обласної ради |
ЄДРПОУ: | 01992251 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Жанна Кучерова |
Телефон: | +380314143295 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 90202, Україна, Закарпатська область,м. Берегове, вул. Мужайська, 41 |
2 |
від 28.08.2023 № 908/23 Фізична особа-підприємець Чонка Грабор Карлович ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до п.п. 5.1.1. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось надання ряду інформації та документів. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази з відповідними умовами для зберігання та продажу товарів зазначених у тендерній документації. Окрім цього, у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. надано договір оренди автомобіля-рефрижератора, укладеного з громадянином України Катц Олександром Михайловичем від 03.01.2023 року зі строком дії до 31.12.2026 року; договір оренди частини складу-холодильника з необхідними температурними умовами для зберігання м’ясопродуктів та частину складу для зберігання інших продуктів від 01.07.2022 року №21, укладений з Приватним підприємцем Пехньо Олександром Михайловичем зі строком дії до 30.06.2027 року. Однак, всупереч встановленим згідно норм чинного законодавства договори оренди не мають нотаріального посвідчення. Так, виходячи з норм статті 799 Цивільного кодексу України договір оренди транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає обов’язковому нотаріальному посвідченню. У свою чергу, договір оренди будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), якщо його укладено на строк 3 роки і більше також підлягає нотаріальному посвідченню виходячи з положень норм статті 793, 794 Цивільного кодексу України. У свою чергу, такі договори, з урахуванням приписів ч. 3 ст. 640 і ч. 4 статті 639 Цивільного Кодексу України, вважаються укладеними з моменту нотаріального посвідчення. При цьому, виходячи з положень норм ч. 1 статті 220 Цивільного Кодексу України відсутність нотаріального посвідчення робить договір нікчемним. Окрім цього, виходячи з вимог п.п. 5.1.1. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації передбачалось надання інформації про наявність спеціального автотранспорту з холодильною (рефрижератора) установкою для перевезення харчових продуктів в кількості не менше двох одиниць. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. надано інформацію лише про один автомобіль, орендований на підставі договору укладеного з громадянином України Катц Олександром Михайловичем від 03.01.2023 року зі строком дії до 31.12.2026 року, що знову дає можливість стверджувати про невідповідність поданої інформації та документів вимогам тендерної документації. 2. Відповідно до п.п. 5.1.3. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій передбачалось надання діючого договіру на проведення дезінфекції транспортних засобів та Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. надано договір про надання послуг дезінфекції, дезінсекції, дератизації (санітарної обробки) від 10.01.2023, укладений з ФОП Шутка Я.І. та акт за серпень 2023 року, в той час коли згідно вимог тендерної документації передбачалось надання актів за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів, тобто за червень та липень 2023 року. 3. Відповідно до п.п. 5.2.1. п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим зазначенням посади та стажу роботи на займаній посаді. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. надано довідку про наявність працівників, яка не містить інформації про стаж роботи на займаній посаді, що є порушенням вимог тендерної документації. 4. Відповідно до п.п. 5.3.1. п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації у якості документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів передбачалось надання довідки у довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою, в якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів (не менше одного) щодо постачання предмету закупівлі до закладів за результатами проведення публічних закупівель протягом 2020-2022 років. На виконання зазначеної вище вимоги у складі тендерної пропозиції Чонка Г.К. надано довідку про виконання договору, укладеного у 2023 році, що не відповідає вимогам тендерної документації, і як наслідок є порушенням. Окрім цього, всупереч встановленим вимогам у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. не надано: - ЗВІТИ про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель або видаткові накладні на усю суму виконаного договору. - скановану копію з оригіналу листа (листів) – відгука від Замовника, які повинні бути належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), щодо виконання аналогічного договору у повному обсязі на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, ідентифікатор закупівлі, щодо якого договору надається відгук, відповідно, інформація про якість його виконання. Лист відгук має бути датований 2023р. 5. Виходячи з вимог Додатку 3 до тендерної документації встановлено технічні вимоги до предмета закупівлі. При цьому, у колонці 5 таблиці наведеній у даному Додатку передбачалось зазначення інформації про документ, що посвідчує якість товару та передбачалось, що дана інформація зазначається безпосередньо учасником. Однак, всупереч встановленій вимозі у складі тендерної пропозиції ФОП Чонка Г.К. надано підписаний належним чином Додаток 3, який не містить інформації про документ, що посвідчує якість товару, а зазначено лише «якісне» 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 5.1.1. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; п.п. 5.1.3. п.п. 5.1. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; п.п. 5.2.1. п.п. 5.2. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; п.п. 5.3.1. п.п. 5.3. пункту 5 Розділу 3 тендерної документації; Додаток 3 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Нотаріально завірена копія договору, укладеного з Катц Олександром Михайловичем. 2. Нотаріально завірена копія договору, укладеного з Приватним підприємцем Пехньо Олександром Михайловичем. 3. Інформація та документи про залучення не менше двох одиниць спеціального автотранспорту з холодильною (рефрижератора) установкою для перевезення харчових продуктів. 4. Акти за результатами проведення дезінфекції за останні два місяці до дати оголошення торгів, а саме за червень та липень 2023 року. 5. Приведена у відповідність довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до постачання товару, що є предметом закупівлі, які мають необхідні знання та досвід. 6. Приведена у відповідність довідка про наявність документально підтвердженого досвіду повного виконання аналогічних договорів (не менше одного) щодо постачання предмету закупівлі до закладів за результатами проведення публічних закупівель протягом 2020-2022 років. 7. Звіти про виконання договорів про закупівлю, які містяться в електронній системі закупівель або видаткові накладні на усю суму виконаного договору. 8. Скановану копію з оригіналу листа (листів) – відгука від Замовника, які повинні бути належно оформлені, (повинні містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), щодо виконання аналогічного договору у повному обсязі на поставку предмету закупівлі. У листі має бути чітко зазначено: №, дата, сума договору, найменування предмету закупівлі, ідентифікатор закупівлі, щодо якого договору надається відгук, відповідно, інформація про якість його виконання. Лист відгук має бути датований 2023р. 9. Приведений у відповідність Додаток 3 до тендерної документації. Уповноважена особа Ж.В. Кучерова
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.